  • 1. Data: 2024-05-09 11:14:53
    Temat: MSI B450 PRO VDH MAX - HDMI+DVI = 2 ekrany?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mam płytę jak w temacie (+Ryzen 5 4650G - z zint. grafiką)-- mogę do niej
    jednocześnie podłączyć dwa monitory (jeden przez HDMI, a drugi przez DVI) i
    mieć:
    a) dwa różne ekrany
    b) jeden zduplikowany ekran?

    Czy stery pod Win to obsługują?

  • 2. Data: 2024-05-09 11:52:12
    Temat: Re: MSI B450 PRO VDH MAX - HDMI+DVI = 2 ekrany?
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 09.05.2024 o 11:14, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > jednocześnie podłączyć dwa monitory (jeden przez HDMI, a drugi przez DVI) i

    Na grupie poświęconej wersji windowsa którą jesteś zainteresowany
    nie wiedzą?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2024-05-09 11:57:15
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    RadosławF <r...@o...pl> napisał(a):
    > Na grupie poświęconej wersji windowsa którą jesteś zainteresowany
    > nie wiedzą?

    Nie ma takiej grupy. Tworzenie polskich grup na temat Windows szło opornie i
    zatrzymało się na Viście. Stąd od lat grupa pl.comp.os.ms-windows.winnt jest
    główną/domyślną grupą o Windowsie.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 4. Data: 2024-05-09 12:16:19
    Od: SPS <c...@c...gmail.com>

> [...]
    > jednocześnie podłączyć dwa monitory (jeden przez HDMI, a drugi przez DVI) i

    Nie wiem jak w przypadku tej płyty głównej będzie ale w moich dellach z
    integratą od intela (złącza VGA i HDI lub DP) działają dwa monitory
    poprawnie (ekran rozszerzony).

    --
    Pozdrawiam,
    Draco

  • 5. Data: 2024-05-09 23:53:28
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 09.05.2024 o 11:14, r...@k...pl pisze:
    > Czy stery pod Win to obsługują?

    Od wieków to działa.

    Problem się zaczyna jak chcesz 3 monitory ;-)

  • 6. Data: 2024-05-10 12:08:50
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 May 2024 23:53:28 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Od wieków to działa.
    >
    > Problem się zaczyna jak chcesz 3 monitory ;-)

    Na wielu Dellach i na moim Thinkpadzie spokojnie działają 4 monitory.
    Oczywiście w przypadku Delli potrzebna jest stacja dokująca, natomiast
    ThinkPad może obsłużyć i ze stacją i korzystając tylko z własnych portów,
    bo ma ich trochę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2024-05-10 12:31:39
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    > Nie ma takiej grupy. Tworzenie polskich grup na temat Windows szło
    > opornie i zatrzymało się na Viście. Stąd od lat grupa
    > pl.comp.os.ms-windows.winnt jest główną/domyślną grupą o Windowsie.

    To niech pyta na grupie domyślnej o windowsie.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2024-05-10 12:42:14
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    RadosławF <r...@o...pl> napisał(a):
    > To niech pyta na grupie domyślnej o windowsie.

    Toż tak właśnie zrobił. Chodzi Ci o to, że niepotrzebnie pisał też na pcp?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 9. Data: 2024-05-10 23:39:23
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    > Toż tak właśnie zrobił. Chodzi Ci o to, że niepotrzebnie pisał też na pcp?

    Dokładnie o to.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2024-05-11 09:45:53
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 10.05.2024 o 12:08, Adam pisze:
> [...]
    > Oczywiście w przypadku Delli potrzebna jest stacja dokująca, natomiast
    > ThinkPad może obsłużyć i ze stacją i korzystając tylko z własnych portów,

    U Was w sekcie laptopowej ...

    Jaki to model i ile kosztuje?