  • 1. Data: 2014-05-13 19:12:24
    Temat: Celeron co to za procki teraz?
    Od: Jawi <t...@p...com>

    dokładnie taki: Celeron(R) 1005M 1,9 GHz - warte czegoś? Bo tak przeglądam
    laptopy i widziałem zaskakująco takie z tymi prockami.

  • 2. Data: 2014-05-13 20:10:02
    Temat: Re: Celeron co to za procki teraz?
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-05-13 19:12, Jawi pisze:
    > dokładnie taki: Celeron(R) 1005M 1,9 GHz - warte czegoś? Bo tak przeglądam
    > laptopy i widziałem zaskakująco takie z tymi prockami.

    wydajnosc na poziomie desktopowego Semprona 3850, o 1/4 gorszy od
    Celerona G1620

    --
    @foe_pl

  • 3. Data: 2014-05-13 20:44:33
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 13/05/2014 18:12, Jawi wrote:
    > dokładnie taki: Celeron(R) 1005M 1,9 GHz - warte czegoś? Bo tak przeglądam
    > laptopy i widziałem zaskakująco takie z tymi prockami.

    IMHO zly pomysl. Zintegrowana grafika w Celeronach ma wyciete wszystkie
    potrzebne funkcje, jak np. obsluge kompensacji ruchu. O ile w
    stacjonarnym mozna uzyc normalnej grafiki na Pci/Pcie, to taki laptop
    nie bedzie odtwarzal Youtube, a bynajmniej nie plynnie.

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2014-05-14 12:22:18
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    G Nowak wrote:

> [...]
    > stacjonarnym mozna uzyc normalnej grafiki na Pci/Pcie, to taki laptop
    > nie bedzie odtwarzal Youtube, a bynajmniej nie plynnie.

    Youtube to odtwarza płynnie Celeron M 370 z 2004 roku.

  • 5. Data: 2014-05-14 13:13:26
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *G Nowak* wdusil[a] knefle:

> [...]
    >stacjonarnym mozna uzyc normalnej grafiki na Pci/Pcie, to taki laptop
    >nie bedzie odtwarzal Youtube, a bynajmniej nie plynnie.
    ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

    No takich glupot to nie pisz.

  • 6. Data: 2014-05-14 19:36:49
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 14/05/2014 12:13, zil0g wrote:
    > *G Nowak* wdusil[a] knefle:

    > ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
    >
    > No takich glupot to nie pisz.

    Would you care to elaborate?

  • 7. Data: 2014-05-14 21:50:03
    Od: Michal <"dreernuqooc"@dunflimblag.mailexpire.com>

    W dniu 2014-05-14 12:22, Poldek pisze:

    > Youtube to odtwarza płynnie Celeron M 370 z 2004 roku.

    Chyba przy 240p do 480p, bo z youtubowym 1080p Pentium M 738 + i855GM
    w Dellu Latitude X300 z tego właśnie 2004 r. wyraźnie sobie nie radzi.

    --
    /MB

  • 8. Data: 2014-05-15 22:12:29
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Michal wrote:

    > Chyba przy 240p do 480p, bo z youtubowym 1080p Pentium M 738 + i855GM
    > w Dellu Latitude X300 z tego właśnie 2004 r. wyraźnie sobie nie radzi.

    1080p nie ma sensu na laptopie z Celeronem M 370 ponieważ taki laptop ma
    ekran 1024×768. I przy takiej rozdzielczości wideo idzie płynnie. Laptop
    ma jakąś kartę graficzną odpowiednią dla tej epoki, czyli jakąś
    słabiutką w rodzaju ATI 200M.

  • 9. Data: 2014-05-16 02:55:53
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 15/05/2014 21:12, Poldek wrote:

> [...]
    > ekran 1024×768. I przy takiej rozdzielczości wideo idzie płynnie. Laptop
    > ma jakąś kartę graficzną odpowiednią dla tej epoki, czyli jakąś

    To niemalze jak polecanie Volskwagena z uwagi na niezawodnosc Golfa z
    1975r. Wiekszosc wspolczesnych laptopow z Celeronem nie ma osobnej
    grafiki, bazuje na Intel HD, ktore w przypadku ww. procesora nie radzi
    sobie nawet z 480p (testowane na Hasswell, ale pewnie na Ivy jest tak samo).

    --
    Pozdr

  • 10. Data: 2014-05-26 12:14:27
    Od: Jaskiniowiec <jaskiniowiec@jaskinia>

    W dniu 16.05.2014 02:55, G Nowak pisze:

> [...]
    > grafiki, bazuje na Intel HD, ktore w przypadku ww. procesora nie radzi
    > sobie nawet z 480p (testowane na Hasswell, ale pewnie na Ivy jest tak

    Że też nie ma moderacji na grupach, bo jak się czyta takie "mądrości",
    to aż żal patrzeć, że w narodzie są tacy imbecyle.

    Misiu kolorowy, Intel ma nawet QS, które sprawuje się miodniej od NVidii
    i AMD w kodowaniu wideo, o odtwarzaniu nie mówiąc. Mowa oczywiście o
    serii Sandy/Ivy/Hasswell.

    Fakt, że w drogich prockach grafika zupełnie inna, ale... Znajoma
    niedawno kupiła budżetowego lapka za ~1200zł i jest tam jakiś
    dwurdzeniowy Celeron z kiepawą grafiką Intela. A mimo to bez problemu
    odtwarza Full HD.

    Zatem zanim zaczniesz trolować tudzież ośmieszać się, przetestuj coś
    naprawdę, a nie bo kumpel kumpla w przerwie między religią a przyrodą
    opowiadał jak tata Marcina...