  • 1. Data: 2013-07-20 21:27:08
    Temat: Cena BIP-u
    Od: ps23 <f...@f...pl>

    Cześć,

    Trafiła mi się mała fucha, mianowicie wykonanie BIP-u. Zawodowo nie
    zajmuję się tworzeniem stron, lecz takich fuch się nie odmawia ;-)

    Niestety nie wiem jaką cenę zawołać. Wiadomo, Polak zawsze będzie chciał
    jak najwięcej, ale nie chce zdzierać z nich aby ewentualnie przyszli z
    takimi fuchami do mnie ponownie. ;-)

    Wiem, że wszędzie ceny są różne i pewnie zaraz po mnie pojedziecie ;-)
    ale może ktoś sensownie doradzi i pomoże początkującemu.

    Czy za wykonanie prostego BIP-u i puszczenie go w świat Internetu warte
    jest 800 zł?

    TIA
    --
    Regards, ps23

  • 2. Data: 2013-07-23 01:34:42
    Temat: Re: Cena BIP-u
    Od: Tomasz Sowa <t...@N...ttmath.org>

    On 2013.07.20 21:27, ps23 wrote:

    > Cześć,

    Witam kolegę mj23.pl

    > Trafiła mi się mała fucha, mianowicie wykonanie BIP-u. Zawodowo nie
    > zajmuję się tworzeniem stron, lecz takich fuch się nie odmawia ;-)

    Rozumie się.

> [...]
    > ale może ktoś sensownie doradzi i pomoże początkującemu.
    >
    > Czy za wykonanie prostego BIP-u i puszczenie go w świat Internetu warte

    BIP bipowi nie równy, nie da się tak wycenić. To tak samo jak pytanie
    ile kosztuje strona internetowa. Ustalcie wymagania funkcjonalne
    (specyficzny system zarządzania treścią, podział i role użytkowników,
    podział na kategorie), techniczne (język programowania/framework) - bo
    może będą chcieli sami rozwijać albo już mają określony hosting itp. Po
    tym dopiero możesz przejść do wyceny.

    Ale za 800 PLN to możesz liczyć sam projekt graficzny (i to rewelacja
    nie będzie).

    --
    Tomek
    http://www.karmin-studio.pl/