  • 1. Data: 2012-06-01 11:26:00
    Temat: Ceny SSD
    Od: kamil <k...@s...com>

    Coś stało się z rynkiem, że dyski SSD staniały o dobre 30% w ciągu
    niecałego miesiąca?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 2. Data: 2012-06-01 11:37:41
    Temat: Re: Ceny SSD
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/06/2012 11:35, januszek wrote:
    > kamil napisa?(a):

    > Cud Wielkanocny ;P

    Fakt, zapomniałem. :)

    Swój kupiłem na końcu lutego, z miesiąc temu był jeszcze w tej samej
    cenie, dzisiaj 30% taniej razem z innymi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2012-06-01 12:35:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    kamil napisa?(a):

    > Coś stało się z rynkiem, że dyski SSD staniały o dobre 30% w ciągu
    > niecałego miesiąca?

    Cud Wielkanocny ;P

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 4. Data: 2012-06-01 15:13:14
    Od: Michal <u...@i...pl>

    On 2012.06.01 11:26, kamil wrote:

    > Coś stało się z rynkiem, że dyski SSD staniały o dobre 30% w ciągu
    > niecałego miesiąca?

    Konkurencja i realizacja prognoz co do cen na rok 2012 (w
    ubiegłorocznych analizach wykazywano że właśnie w tym przedziale miały
    spadać w przeliczeniu USD/GB). Poza tym producenci już trochę się
    utuczyli i zwróciło się R&D z koszenia goniących za nowinkami.

    P.S.
    Nie przejmuj się - zaraz zaczną drożeć ;>
    PLN dostaje porządnie po tyłku. Taki urok zarabiania w złotówkach,
    a kupowania wszystkiego bardziej zaawansowanego niż ziemniaki i wódka wg
    przelicznika USD/PLN.

    --
    /MB

  • 5. Data: 2012-06-01 15:53:07
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-06-01 11:26, kamil pisze:

    > Coś stało się z rynkiem, że dyski SSD staniały o dobre 30% w ciągu
    > niecałego miesiąca?

    Bo to dziadostwo, felerne i drogie.
    Taki pendrak dla ubogich :-)
    Ci co mieli kupić kupili, mądrzejsi zostali przy normalnych dyskach i
    koniec biznesu.Tanie SSD o małej pojemności to szmelc.

  • 6. Data: 2012-06-01 20:02:57
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 01/06/2012 10:37, kamil wrote:

    > Fakt, zapomniałem. :)
    >
    > Swój kupiłem na końcu lutego, z miesiąc temu był jeszcze w tej samej
    > cenie, dzisiaj 30% taniej razem z innymi.

    A co kupiłeś i czy jesteś zadowolony? ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 7. Data: 2012-06-01 21:23:56
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 01/06/2012 14:53, Dawid wrote:

    > Bo to dziadostwo, felerne i drogie.
    > Taki pendrak dla ubogich :-)
    > Ci co mieli kupić kupili, mądrzejsi zostali przy normalnych dyskach i
    > koniec biznesu.Tanie SSD o małej pojemności to szmelc.

    No ale czemu? Uzasadnij.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 8. Data: 2012-06-02 00:30:24
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Dawid" <x...@n...pl> wrote in message
    > Bo to dziadostwo, felerne i drogie.
    > Taki pendrak dla ubogich :-)
    > Ci co mieli kupić kupili, mądrzejsi zostali przy normalnych dyskach i koniec
    > biznesu.Tanie SSD o małej pojemności to szmelc.

    ale masz jakies wsparcie czy tylko trollujesz?

  • 9. Data: 2012-06-02 09:36:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-06-01 21:23, Użytkownik DooMiniK napisał:

    > No ale czemu? Uzasadnij.

    Kupili ci którzy faktycznie potrzebowali i ci których stać
    na to jako gadżet, teraz aby dalej sprzedawać trzeba obniżyć
    cenę i zwiększyć pojemność dla tych których dotychczas nie było stać.

    Pierwsze małe (2, 4, 8, 16GB) SSD to faktycznie był szmelc bo
    w działaniu bardziej przypominało to pendriva niż dysk, do
    dzisiejszych nie miał bym takich zastrzeżeń. Fakt że drogie
    i tyle co dysk mechaniczny nie wytrzymają ale nie ma nic za
    darmo.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2012-06-02 12:01:19
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-06-02 09:36, RadoslawF wrote:

> [...]
    > dzisiejszych nie miał bym takich zastrzeżeń. Fakt że drogie
    > i tyle co dysk mechaniczny nie wytrzymają ale nie ma nic za

    Proponuje skupić się na tym co mamy w chwili obecnej, gdzie trudno
    dostać dysk nawet 40GB, są tylko większe.

    Gadget? Pracowałeś kiedyś na SSD za 400-600zł? :)
    Rok pracy na SSD i rok pracy na HDD... nawet jak SSD padnie i tak się
    IMHO opłaci (raz że go wymienią, dwa dane nie znikną /backup/)

    Jeżeli zaś mowa o ładowaniu na niego 10tek piraconych gier, to
    faktycznie jest to drobny problem.