  • 1. Data: 2012-06-01 12:17:59
    Temat: drukarka-ilość wydrukowanych kartek?
    Od: "nolina " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    W programie do obsługi drukarki/skanera Samsung mam takie zestawienie
    przebiegu jej elementów:
    -zespół utrwalający
    -wałek transferowy
    -rolka pobierania zasobnika
    -jednostka przetwarzania
    -pas transferowy

    Każdy z nich ma inną liczbę. Która z nich mówi o rzeczywistej ilości
    wydrukowanych kartek?
    Dziękuje

  • 2. Data: 2012-06-01 17:31:40
    Temat: Re: drukarka-ilość wydrukowanych kartek?
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "nolina " <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > -jednostka przetwarzania
    > -pas transferowy
    > Każdy z nich ma inną liczbę. Która z nich mówi o rzeczywistej ilości

    pierwsza i druga powinna mieć to samo, pas transferowy czy jednostka
    przetwarzania też
    jedynie pobieranie z zasobnika może być inne

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2012-06-01 17:55:47
    Od: "nolina " <n...@W...gazeta.pl>

    Irokez <n...@w...pl> napisał(a):

    > pierwsza i druga powinna mieć to samo, pas transferowy czy jednostka
    > przetwarzania też
    > jedynie pobieranie z zasobnika może być inne

    U mnie 1sza,4ta i 5ta jest równa. Oraz 2ga=3ciej.
    Ale która wartość to ilość kartek?

  • 4. Data: 2012-06-01 22:20:15
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "nolina " <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > U mnie 1sza,4ta i 5ta jest równa. Oraz 2ga=3ciej.
    > Ale która wartość to ilość kartek?

    A wrzuć w gogle budowa drukarki laserowej i widać

    wszystko co wyszło wydrukowane musi przejść przez zespół utrwalający

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2012-06-02 11:54:53
    Od: "nolina " <n...@W...gazeta.pl>

    Irokez <n...@w...pl> napisał(a):

    > A wrzuć w gogle budowa drukarki laserowej i widać
    >
    > wszystko co wyszło wydrukowane musi przejść przez zespół utrwalający

    Wiem. Coś mi się nie zgadza w wydajności tonera. Stąd pytam. Różnice między
    parametrami 1,3,5 a 2,4 są ok dwukrotne.

  • 6. Data: 2012-06-04 01:05:22
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "nolina " napisał:

    > Wiem. Coś mi się nie zgadza w wydajności tonera.

    Nie psuj sobie tym głowy. Oprogramowanie sprzętu jest coraz bardziej
    debilne.

    Remek

  • 7. Data: 2012-07-07 17:56:18
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    Dlatego niektórzy przeszli na liczenie ryz papieru.
    Pudło papieru (5 ryz) to 2,5 tys. kartek.
    Jeśli ktoś nie ma głowy, to księgowa ma faktury.

    -----