  • 11. Data: 2012-05-31 18:48:00
    Temat: Re: Ceny paliwa w USA spadają
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 30-05-2012 o 14:07:19 Pszemol <P...@p...com> napisał(a):

    > dziś 20 centów na galonie taniej niż w zeszłym roku o tej samej porze
    > roku...
    > a jak w Polsce?

    http://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=1m&t=l&a=lg&b=1

    masz odpowiedź

  • 12. Data: 2012-06-01 14:07:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Oj tam zaraz wk* ... 20 centow na galonie to jakies 20gr na litrze.
    >
    > To sa normalne ruchy, wczoraj pod Zgorzelcem ON byl po 5.90, we Wroclawiu
    > na Shell po 5.69, na neste cos 5.55 ..

    Chodzi o spadek średniej krajowej obliczonej w całym USA
    a nie spadek na jednej stacji...

  • 13. Data: 2012-06-01 14:08:48
    Temat: Re: Ceny paliwa w USA spadaj?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "jerzu" <t...@i...pl> wrote in message

    > ON - 30.05.2012
    >
    > Warszawa Neste - 5,72
    > Częstochowa Shell - 5,58
    > Częstochowa Lukoil - 5,54

    A ile kosztowała w maju 2011?

  • 14. Data: 2012-06-01 15:58:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail P...@P...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > dziś 20 centów na galonie taniej niż w zeszłym roku o tej samej porze
    > roku...
    > a jak w Polsce?

    no wlasnie? Jak?
    Skoro podajesz takiego newsa, to może podałbyś dla porównania cenę paliwa
    sprzed roku u nas?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 15. Data: 2012-06-02 17:19:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
> [...]
    >>
    > no wlasnie? Jak?
    > Skoro podajesz takiego newsa, to może podałbyś dla porównania cenę paliwa

    skoro pytam to chce sie dowiedziec.... Ty wiesz jaka byla?