  • 1. Data: 2011-12-30 11:45:49
    Temat: Ceny w Polsce a w Angli - 3 razy tansze
    Od: "Miśko" <s...@g...pl>

    Jak to kur..a jest że w Angli zarabiają 3 razy więcej, a samochody sa 3 razy
    tansze.
    Znajomy przyjechał volvo s60 - 2001 - dał za niego niecale 8 tys na polskie,
    a u nas kosztuje ok 23 tys.
    Paranoja....

  • 2. Data: 2011-12-30 12:09:13
    Temat: Re: Ceny w Polsce a w Angli - 3 razy tansze
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 30-12-2011 o 11:45:49 Miśko <s...@g...pl> napisał(a):

    > Jak to kur..a jest ?e w Angli zarabiaj? 3 razy wiecej, a samochody sa 3
    > razy
    > tansze.
    > Znajomy przyjecha? volvo s60 - 2001 - da? za niego niecale 8 tys na
    > polskie,
    > a u nas kosztuje ok 23 tys.
    > Paranoja....

    Bo musi wpakować trochę kasy, aby był "normalny" ?

  • 3. Data: 2011-12-30 12:29:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bo musi wpakować trochę kasy, aby był "normalny" ?

    Nie rozumiesz tego, że on w UK jest całkiem normalny...
    i kosztuje tam 8 tysiaków. W Polsce taki sam 23 tysiaki.

  • 4. Data: 2011-12-30 12:31:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Miśko" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sa 3 razy tansze.
    > Znajomy przyjechał volvo s60 - 2001 - dał za niego niecale 8 tys

    To nie paranoja - tak samo jest w USA i innych bogatych krajach.
    Auto z 2001 to staroć na którą ciężko znaleźć nabywcę...
    W Polsce to auto z 2001 roku jest wciąż w cenie, "nówka panie".
    Zwłaszcza jak nie jest autem na "f" czyli nie fiat, nie ford i nie
    francuskie... ;)

  • 5. Data: 2011-12-30 12:33:37
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Zwłaszcza jak nie jest autem na "f" czyli nie fiat, nie ford i nie
    > francuskie... ;)

    Tylko Foldzwagen ..... TDI ... 195 tys passacik .. nówka sztuka z 2001 roku

  • 6. Data: 2011-12-30 12:37:46
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2011-12-30 12:33, Chris pisze:

    > Tylko Foldzwagen ..... TDI ... 195 tys passacik .. nówka sztuka z 2001 roku

    Dokładnie. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 7. Data: 2011-12-30 12:38:20
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2011-12-30 11:45, Mi?ko pisze:
    > Jak to kur..a jest że w Angli zarabiaj? 3 razy więcej, a samochody sa 3 razy
    > tansze.
    > Znajomy przyjechał volvo s60 - 2001 - dał za niego niecale 8 tys na polskie,
    > a u nas kosztuje ok 23 tys.
    > Paranoja....

    Na tym właśnie polega dobrobyt...

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 8. Data: 2011-12-30 12:44:30
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2011 11:45:49 +0100, Miśko napisał(a):

> [...]
    > tansze.
    > Znajomy przyjechał volvo s60 - 2001 - dał za niego niecale 8 tys na polskie,

    Teraz zapytaj go ile zapłacił road taxu i ile płaci za ubezpieczenie.
    Wesoło tez będzie, jak będzie szykował auto do MOT - może się okazać, że
    najtaniej to będzie zapłacić za utylizację, albo sprzedać jakiemuś
    napalonemu na Volvo Polakowi za kratę browara niż naprawiać do stanu
    umożliwiającego przejście MOT.
    http://en.wikipedia.org/wiki/MOT_test

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 9. Data: 2011-12-30 12:46:41
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-12-30 11:45, Miśko pisze:
> [...]
    > tansze.
    > Znajomy przyjechał volvo s60 - 2001 - dał za niego niecale 8 tys na polskie,

    Nowe też są tańsze. A to przez pazerność naszego rządu.
    Wracając do starych (jak na Anglię) aut. W kilkuletnich samochodach
    zaczynają się sypać różne rzeczy. a naprawy są piekielnie drogie.
    Przykład: Peugeot 406, wtedy 7-letni, padła sonda lambda. Koszt z
    wymianą 540Ł. Nawet przy zarobkach przyzwoitych jak na UK - 4000Ł, kwota
    znaczna. A takich sypiących się rzeczy będzie coraz więcej, więc lepiej
    kupić nowy samochód i mieć na kilka lat spokój.

  • 10. Data: 2011-12-30 12:50:30
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Nie rozumiesz tego, że on w UK jest całkiem normalny...
    > i kosztuje tam 8 tysiaków. W Polsce taki sam 23 tysiaki.

    Nie rozumiesz tego, że on jest taki tani, bo nie mają go gdzie sprzedać? Nie
    ma popytu - ceny maleją.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl