  • 1. Data: 2011-12-30 13:39:57
    Temat: SUV dla zony
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Chce kupic zonie jakiegos fajnego SUVa w tylu "dla kobiet i dzieci" (a nie
    na off-road) z dość bogatym wyposażeniem, długą gwarancją, solidnym
    wykonaniem, silnik może być spokojny, niewyczynowy. Limit ok. 90tys. zł.
    Wybór na razie pada na KIA Sportage 1,6 w najbogatszej wersji. Co można
    powiedzieć o nim - nie ma już problemów z częstymi awariami i wizytami w
    serwisie? A może macie jakieś inne ciekawe alternatywne propozycje?

  • 2. Data: 2011-12-30 13:54:12
    Temat: Re: SUV dla zony
    Od: to <t...@i...pl>

    begin sensei

    > Wybór na razie pada na KIA Sportage 1,6 w najbogatszej wersji. Co można
    > powiedzieć o nim

    Jest obrzydliwe i ma "spojrzenie" zarozumiałego buraka.

  • 3. Data: 2011-12-30 14:01:39
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin sensei

    > Jest obrzydliwe i ma "spojrzenie" zarozumiałego buraka.

    masz prawo do swojego zdania ale zamiast negacji wolałbym pozytywną
    propozycję, pytanie co w zamian?

  • 4. Data: 2011-12-30 14:12:32
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    to nabazgrał(a):

    > begin sensei
    > Jest obrzydliwe i ma "spojrzenie" zarozumiałego buraka.

    A mi się podoba ... fajne auto i też nad nim myślałem ... na razie mam
    niestety inne wydatki więc zmina auta czeka.....

    Nie powinno się psuć bo to nowa konstrukcja do tego masz 7 lat gwarancji.
    Jeżdziłem bliżniaczym ix35 Hundaia i jeżdziło się naprawdę fajnie ale buda
    bardziej podoba mi się u KIA. Jak będziesz szukał to patrz na promocję, moze
    da się wychaczyć silnik 2.0 + napęd 4x4 + skrzynia automatyczna, reszta wyp.
    to w sumie zbędne wydatki jak kamera cofania czy droga navigacja.

  • 5. Data: 2011-12-30 14:53:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin sensei

    > masz prawo do swojego zdania ale zamiast negacji wolałbym pozytywną
    > propozycję, pytanie co w zamian?

    Z SUV-ów podoba mi się chyba tylko ten:
    http://www.auto-blog.pl/wp-content/gallery/116/infin
    iti-fx50-s-crd.jpg

    Na zdjęciu może nie powala, ale na żywo wygląda świetnie. ;)

  • 6. Data: 2011-12-30 14:56:42
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    iti-fx50-s-crd.jpg

    > Na zdjęciu może nie powala, ale na żywo wygląda świetnie. ;)

    szczerze to na zdjęciu wygląda fatalnie, za takie pieniądze to wolałbym bmw,
    szukam jednak coś tańszego

  • 7. Data: 2011-12-30 14:59:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Chris

    > to nabazgrał(a):

    > A mi się podoba ...

    Z której strony?

    Z tej wygląda jakby ktoś po pijaku projektował:
    http://tiny.pl/hjcw2

    A z tej jakby miało kogoś opluć:
    http://tiny.pl/hjcw8

    Najlepsza była chyba ta wersja, ciekawe, czy można ją kupić?
    http://tiny.pl/hjcw6

  • 8. Data: 2011-12-30 15:04:20
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    to nabazgrał(a):

    > Z której strony?

    O gustach się nie dyskutuje zwłaszcza z trollami :)

  • 9. Data: 2011-12-30 15:12:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Chris

    > O gustach się nie dyskutuje zwłaszcza z trollami :)

    No fakt, niepotrzebnie rozpocząłem z Tobą dyskusję. :/

  • 10. Data: 2011-12-30 17:06:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-12-2011 14:59, to pisze:
    > Z tej wygląda jakby ktoś po pijaku projektował:
    > http://tiny.pl/hjcw2

    http://www.autogaleria.pl/fotografie/ssangyong/ssang
    yong_rodius_2.7_xdi_premium_2005_02.jpg

    Ten mnie zawsze zabija :)