  • 61. Data: 2014-01-27 19:06:40
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-01-27 16:24, Myjk pisze:
    > Mon, 27 Jan 2014 16:17:08 +0100, anacron

    > Straszne. Normalnie przed FR trzeba się bronić tak mocno
    > jak najwybitniejsza szlachta za czasów potopu szweckiego. :P

    Dostaniesz (jak ja) pismo, że masz zapłacić, bo dnia X w miejscowości Y
    przekroczyłeś dozwolone 50km/h o 110km/h (czyli niby jechałeś 160) - to
    pogadasz inaczej. Nie ważne, że jechałeś te ~50, oczywiście wiedząc o
    fotoskrzynce (bo to trasa twoja codzienna np do pracy, a nikt normalny
    wiedząc o fotoradarze, w centrum miasta, nie cisnąłby 160, gdzie
    skrzyżowania ze światłami co 500m). Będziesz udowadniać, że nie jesteś
    wielbłądem?
    Nawet zdjęcia nie dostaniesz, więc nie wiesz czy to ty, czy literówka w
    nr rejestracyjnym się trafiła.
    A jak chcesz zobaczyć zdjęcie - to idz do sądu i walcz się z instytucją
    pół kraju dalej. To przecież twój interes, więc jedz do nich kilka razy.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 62. Data: 2014-01-27 19:17:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-27 18:46, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
    (...)

    > na razie do wladze maja taka mozliwosc.
    > A poniewaz nie ma takiej potrzeby i jest to dokuczliwe dla obywatela ...
    > to zapiszmy to w ustawie.

    Co jest dokuczliwe dla obywatela?

    > I o to chodzi - neich posly napisza ze trzeba miec zeszycik, to ich moze
    > narod w kolejnych wyborach doceni :-)

    Jak będziesz cierpiał na amnezję to sąd nakaże. Jak np. w Niemczech.

    > No to o co chodzi ? Wladza nie przetrzymuje, to mozna wpisac w ustawe ze
    > przetrzymane sie przeterminowuje :-)

    W ustawę?

    > Sensowne wymagania od strony kierowcow.

    No i takie są, od dawna.

    > Bo juz mi sie z toba klocic nie chce.

    Pewnie, głupio wyskoczyłeś z idiotycznymi pomysłami i teraz ci się
    'kłócić' nie chce - może jednak pisz z sensem.

    > Wypozyczalnia bedzie weryfikowala
    > czy mandaty placisz ... ale nie martw sie, wielu sie ucieszy, koniec
    > koncow punkty pojda na firme :-)

    Piękny przykład idiotyzmu w twoim wykonaniu. Wypożyczalni czy leasingu
    to nie interesuje - jak napisałem:
    "Ja? To Twój debilny pomysł - napisałem wyraźnie
    "właściciela/użytkownika". Leasing ma użytkownika zdefiniowanego
    bardzo precyzyjnie, wypożyczalnie podobnie. Chciałeś sensownej
    dyskusji to się tego trzymaj. "

    Jak chcesz trollować to się bardziej postaraj.

    > Zgadzamy sie ze na swiecie jest roznie, wiec mozemy wypracowac u nas
    > sensowne reguly.
    > A nie tak jak ty chcesz :-P

    Aha, czyli standardowe odwracanie kota ogonem.

    > A innym przysla wezwanie za jakies niemieckie auto ...

    To jak już dawno pisałem - łatwo się wyjaśni gdyby taka pomyłka miała
    miejsce.

    > P.S. znajomy ostatnio odmowl mandatu - twierdzil ze nie przekroczyl o 30
    > km/h tylko najwyzej o 10.
    > I sad bez rozprawy zmniejszyl kare..

    To nie będzie przekraczał o 30 i opowiadał, że tylko o 10...

    > Zeby mogl sprawdzic.

    Sprawdzić będzie mógł zawsze - w sądzie.

  • 63. Data: 2014-01-27 19:22:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-27 19:06, BartekK pisze:

    > Dostaniesz (jak ja) pismo, że masz zapłacić, bo dnia X w miejscowości Y
    > przekroczyłeś dozwolone 50km/h o 110km/h (czyli niby jechałeś 160) - to
    > pogadasz inaczej.

    LOL - niby dlaczego inaczej?

> [...]
    > wiedząc o fotoradarze, w centrum miasta, nie cisnąłby 160, gdzie
    > skrzyżowania ze światłami co 500m). Będziesz udowadniać, że nie jesteś

    Jaki masz problem? Odmawiasz przyjęcia mandatu, niech sobie z dowodami
    do sądu odsyłają.

    > Nawet zdjęcia nie dostaniesz, więc nie wiesz czy to ty, czy literówka w
    > nr rejestracyjnym się trafiła.

    A po co to Tobie wiedzieć? Jak jest błąd w systemie to się łatwo
    wyjaśnia. Gorzej z kominiarką...

    > A jak chcesz zobaczyć zdjęcie - to idz do sądu i walcz się z instytucją
    > pół kraju dalej. To przecież twój interes, więc jedz do nich kilka razy.

    Biedni pognębieni niewinni bojownicy o wolność i demokrację:P

  • 64. Data: 2014-01-27 19:46:04
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-27 15:17, anacron pisze:
    > ...]

    Tytuł nieadekwatny do rzeczywistości.
    J...li, j...ą i bedą j...ć i to w każdej dziedzinie.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 65. Data: 2014-01-27 19:58:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 27.01.2014 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > A poza tym ... demokracja. Wprowadzamy jakies rozwiazanie, jak sie
    > sprawdzi to dobrze, jak nie to likwidujemy, grube miliony to tylko
    > zlotowki na obywatela.

    Uwielbiam takie tlumaczenie, ze to tylko zlotowki :-) Tylko takich
    grubych milionow idzie setki i juz z tych zlotowek sie troche
    zbiera, a jak to przeliczymy na tych obywateli co placa podatki...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 66. Data: 2014-01-27 20:00:16
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-27 19:46, KS pisze:

    > Tytuł nieadekwatny do rzeczywistości.
    > J...li, j...ą i bedą j...ć i to w każdej dziedzinie.

    , a my sobie trochę popyskujemy na newsach, powietrze nam zejdzie i
    będzie spokój...
    Dopóki coponiektórzy nie zawisną na latarniach, to nic ich nie zatrzyma.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 67. Data: 2014-01-27 20:25:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    o-i-tak-zaplacisz-mandat,nId,1095821

    > Czyli z odpowiedzialności karnej sprawcy robimy karę administracyjną
    > nakładaną na właściciela pojazdu. Dlaczego? Bo KASA jest najważniejsza.
    > Czyli z czynu szkodliwego społecznie i piętnowanego przez prawo ze względu
    > na możliwość szkodzenia innym ludziom (wypadki) robimy maszynkę do
    > zarabiania pieniędzy.
    >
    > W ten sposób za 5 lat cały Kodeks wykroczeń i Kodeks karny będzie można
    > skasować i zastąpić karami administracyjnymi.
    >
    > W przypadku kradzieży kara administracyjna dla właściciela rzeczy za to,
    > że "nie upilnował"

    Przede wszystkim może się okazać, że płacimy za niepopełnione wykroczenia

  • 68. Data: 2014-01-27 20:27:34
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 20:00:16 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:

> [...]
    >
    > będzie spokój...
    >
    > Dopóki coponiektórzy nie zawisną na latarniach, to nic ich nie zatrzyma.

    Za późno na wieszanie. Przed 1990 trzeba było powiesić 20 tysięcy winnych sytuacji.
    Jak by tylu się nie znalazło trzeba było dobrać z niewinnych.

  • 69. Data: 2014-01-27 20:31:20
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-27 20:00, sqlwiel pisze:

    > , a my sobie trochę popyskujemy na newsach, powietrze nam zejdzie i
    > będzie spokój...
    > Dopóki coponiektórzy nie zawisną na latarniach, to nic ich nie zatrzyma.

    I wszystko w temacie.

  • 70. Data: 2014-01-27 20:47:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 Jan 2014 11:27:34 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Za późno na wieszanie. Przed 1990 trzeba było powiesić 20 tysięcy
    > winnych sytuacji. Jak by tylu się nie znalazło trzeba było dobrać z
    > niewinnych.

    możesz zacząć od siebie. Będzie jednego idioty mniej

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?