  • 1. Data: 2004-05-27 09:00:03
    Temat: Chello zwiększa transfer!!!
    Od: "Misiek" <m...@c...pl>

    Witam!

    No to teraz można zacząć się cieszyć.
    CLassic768/128
    PLUS 1M/256
    :)

    Pozdro
    miskuch

  • 2. Data: 2004-05-27 09:12:37
    Temat: Re: Chello zwiększa transfer!!!
    Od: maciek kanski <n...@s...maila>

    On Thu, 27 May 2004 09:00:03 GMT, Misiek wrote:
    > CLassic768/128
    > PLUS 1M/256
    Skoro ACN zwiększyło to i inni też musieli:)

    --
    http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?

  • 3. Data: 2004-05-27 10:31:03
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Misiek wrote in news:n6itc.2668$vP.2172@news.chello.at:

    > No to teraz można zacząć się cieszyć.
    > CLassic768/128
    > PLUS 1M/256

    Nie zwiększając oczywiście limitu, więc pewnie ich to de facto nic nie
    kosztuje. :)

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {B720573A-15E7-4623-98A6-CAD4338E8F3E}

  • 4. Data: 2004-05-27 10:49:09
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On Thu, 27 May 2004 10:31:03 +0000 (UTC), Grzegorz Podsiadło
    <e...@a...w.stopce> wrote:

    > Nie zwiększając oczywiście limitu, więc pewnie ich to de facto nic nie
    > kosztuje. :)

    Ale zwiększy wygodę korzystania z sieci dla normalnych [1]
    userów.

    r.

    [1] -- normalnych, to jest nie zajmujących się backupowaniem
    Internetu.
    _____________
    robert rędziak jid:rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    tu kieruj swój spam (tylko spam): f...@s...plukwa.net

  • 5. Data: 2004-05-27 11:08:31
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    maciek kanski wrote:

    /ciach.../

    > Skoro ACN zwiększyło to i inni też musieli:)

    No tak, ale warto pamietac, ze zwiekszenie przepustowosci przez ACN bylo
    odpowiedzia na ruchy TP. Chyba, ze skupiasz sie wylacznie na kablowkach.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 6. Data: 2004-05-27 11:38:00
    Od: "Misiek" <m...@c...pl>

    Dobrze gada nalać mu!!!

    Jak ludek chce pociagnac np Knoppixa to mu to zajmie jednak troszke mniej
    czasu niz poprzednio ...
    Dla ssaczy to jest teraz lizak w akwarium z malutką dziurką na język :P.
    Tak swoją drogą to limit jednak mógłby być ciut większy.

    Pozdro

    Miskuch

    Użytkownik "Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce)"
    <s...@s...plukwa.net> napisał w wiadomości
    .net...

    _____________

  • 7. Data: 2004-05-31 11:45:30
    Od: "Dariusz Skorek" <d...@w...pl>

    Tylko ze Aster nie zmniejszyl oplat mimo ze spadl vat wiec jednym slowem
    wszuskich obciazyl wiekszym transwerem, poza tym nie da sie porownac
    cen astera do innych provaiderow bo po prostu aster zdziera

  • 8. Data: 2004-05-31 12:03:04
    Od: maciek kanski <n...@s...maila>

    On Mon, 31 May 2004 13:45:30 +0200, Dariusz Skorek wrote:
    > Tylko ze Aster nie zmniejszyl oplat mimo ze spadl vat wiec jednym slowem
    > wszuskich obciazyl wiekszym transwerem
    jako firma dostaję taką samą kwotę netto 119,61 (VAT skoczył 7->22 co mojej
    firmy nie dotyka, a na pewno nie daje zarobić Asterowi). Ale ceny oczywiście
    kosmicznie wielkie (ci co nie płacili za modem mają jeszcze większe)

    http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?

  • 9. Data: 2004-06-03 00:30:19
    Od: ArteQ <a...@o...pl>

    > Jak ludek chce pociagnac np Knoppixa to mu to zajmie jednak troszke mniej
    > czasu niz poprzednio ...

    Taa, dobry argument. Przecież każdy normalny 'ludek' potrzebuje co miesiąc
    ściągać jakąś nową dystrybucję linuxa. A, że jak wiadomo linuxa instaluje
    się bardzo często więc zysk godziny czasu będzie wprost nieoceniony. Szkoda,
    że fachmani z chello nie wezmą się w końcu za coś pożytecznego, bo te
    zwiększenie transferu to zabieg czysto marketingowy niestety.

    > Tak swoją drogą to limit jednak mógłby być ciut większy.

    Odp.: Bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    Pyt.: Dlaczego?
    Odp.: Odpowiadanie nad cytatem.
    Pyt.: Tak swoją drogą co jest najbardziej irytujące w Usenecie?

    --
    ArteQ <at> o2 <dot> pl
    Zanim zadasz głupie pytanie zobacz FAQ: http://www.faq-chello.prv.pl