  • 1. Data: 2016-10-07 00:32:41
    Temat: Chińczycy umieją podobno tylko kopiować
    Od: s...@g...com

    A co my umiemy?

  • 2. Data: 2016-10-07 00:55:38
    Temat: Re: Chińczycy umieją podobno tylko kopiować
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 07.10.2016 o 00:32, s...@g...com pisze:
    > A co my umiemy?

    Eeeee............

    --
    Kaczin

  • 3. Data: 2016-10-07 02:31:52
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 7 października 2016 00:32:42 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:
    > A co my umiemy?

    =======

    Pisząc "my", mam oczywiście na myśli osiągnięcia naszej myśli technicznej.
    Gdzież nam tam do Niemców, co to Merole, Ople robią, gdzież nam tam do Siemensa,
    gdzie nam tam do genialnych inżynierów Philipsa z gejlandzkiej Gejlandii..

    Coś takiego jak Siemens Main R&D department, czy jakoś tam znajduje się tylko w USA,
    co się zaś tyczy Philipsa, to samo. W biurach konstrukcyjnych najprędzej można się
    dogadać po Manadaryńsku.

    A niemcy wraz z przez siebie niedoholokaustowanymi robią dobry marketing.

    Chińczycy tylko po cichu podśmiechujki se teraz robią. Znają swoją wartość. A ceny u
    nich za byle LEDA+rezystor, zwanego oszczędzaczem energii rosną. EU to kupuje,
    Chinole sprzedają i kulają się ze śmiechu !!! O co chodzi?? Poszukajta na allegro
    oszczędzacza paliwa, czy jakoś tam...

  • 4. Data: 2016-10-07 08:10:53
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >A co my umiemy?

    Wy? Narzekać i tkwić w bagnie.

  • 5. Data: 2016-10-07 09:29:38
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    > Wy? Narzekać i tkwić w bagnie.

    Dokładnie.

    Zająłbyś się Pan, Panie Chebel produkcją i sprzedażą tego swego
    badziewia(jak to sam nazywasz), a nie chodził po grupach i marudził...

  • 6. Data: 2016-10-07 10:12:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik schebel napisał w wiadomości grup
    >A co my umiemy?

    Meble robic.
    Tudziez np dekodery telewizyjne.

    J.

  • 7. Data: 2016-10-07 10:15:29
    Od: v...@g...com

    użytkownik s...@g...com napisał:
    > A co my umiemy?

    Masz kompleksy? Jeden z kolegów pisał że jedzie za sprzedażą na
    skopiowanym urządzeniu. Dużo osób tak zaczynało.

    elektronikab2b.pl/
    Zresztą kiedyś była gadka ntt. twierdziłeś że większość zlecają
    do chin tj. projekt/montaż/test, moje zdanie jest inne.

    Masz biura projektowe:
    http://elektronikab2b.pl/raporty/19165-projektowanie
    -urzadzen-elektronicznych---biura-inzynierskie#.V_dY
    Ql7CYdU

    Firm projektujących własne duperele z własna kadrą będzie w PL
    ponad 1000, tzn. takich co mają przynajmniej jednego człeka inż.

    Jadziem dalej, płytkarni będzie ze 30-35.

    W PL przez ostatnie lata było dużo sianka z unii, pobiegaj sobie po
    stronach producentów/projektantów, w większości coś tam wyrwali.

  • 8. Data: 2016-10-07 11:03:42
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    s...@g...com wrote:

    > A co my umiemy?

    Umiemy absorbować środki unijne i kupować za nie, to co Chińczyk skopiował.

    :-)

  • 9. Data: 2016-10-07 13:17:02
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-10-07 o 10:15, v...@g...com pisze:

> [...]
    >

    > W PL przez ostatnie lata było dużo sianka z unii, pobiegaj sobie po
    > stronach producentów/projektantów, w większości coś tam wyrwali.

    Jeśli chodzi o chemię, to w okolicach Wrocławia jest kilka firm, które
    zwracały się do mnie z prośbami o współpracę w rozwiązywaniu różnych
    problemów. Niektóre działają w oparciu o naprawdę ciekawe pomysły,
    głównie pomysły ich właścicieli. Tu nie mamy się czego wstydzić.
    A z innej beczki: jeden z moich kolegów wyjechał do US i został jednym z
    managerów działu R&D naprawdę dużej firmy chemiczno-farmaceutycznej.
    Powiedział mi, ile kasy oni pakują w badania. No cóż, sporo więcej, niż
    nakłady naszego państwa na naukę. A my obniżamy pensje pracowników nauki
    aby starczyło na kiełbasę wyborczą naszego wspaniałego rządu.

    P.P.

  • 10. Data: 2016-10-07 13:49:32
    Od: s...@g...com

    napisał:
    > A co my umiemy?

    Wrocławskie ADB jak pamietam wyprzedzało swoje czasy w dobie telewizji satelitarnej
    analogowej. Oni juz mysleli o cyfryzacji.
    I chyba dobrze przędą. (Mam nadzieje ze nie pokręciłem firm - mam na mysli tę która
    miała problem ze sprzedażą tunerów bo były - za lekkie :) )

    Technologie okien z szybami zespolonymi mamy dobrze opanowaną.

    Znam firme co dłubie w labview i tych dedykowanym modułach w które sie te
    oprogramowanie wrzuca. Dobrze sobie radzą ale narazie nie jest to duża firma.

    Kompetencji mamy sporo.
    Olimpiady informatyczne dobrze nam idą...