eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Chrysler Voyager 2.8 CRD - wady
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2011-07-07 16:40:30
    Temat: Chrysler Voyager 2.8 CRD - wady
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    witajcie,

    Jakie wady ma to autko z 2005 roku?

    Czego mam się spodziewać w kwestii wkładania kasy ?

    Marek



  • 2. Data: 2011-07-08 11:48:19
    Temat: Re: Chrysler Voyager 2.8 CRD - wady
    Od: "bluedadun" <b...@W...gazeta.pl>

    Marek <s...@o...pl> napisał(a):

    > Jakie wady ma to autko z 2005 roku?
    >
    > Czego mam się spodziewać w kwestii wkładania kasy ?


    Poza kilkoma szczegolami osprzetu i pojemnosci niewiele sie rozni od 2.5 CRD
    (2.8 to rozwiercony VM z 2,5l),
    - ponoć chimeryczny,
    - padaja wtryski,
    - pada automat w 2.8 bo za slaby jak do calej gamy silnikowej, ale przy
    remoncie sie wstawia mocniejszy walek i daje rade przez kolejne 150-200 tkm

    - leca jak w kazdym Voytku, gumy stabilizatorow - bardziej trwale sa w
    wersjach na EU czyli 2,5/2,8 (choc nie tylko bo byly tez oferowane 3.3 i chyba
    3.8) bo zawieszenie jest INNE bardziej sprezyste i sztywnijsze

    dodatkwo koncowki drazkow, swoznie wachaczy czyli na naszych drogach to co u
    innych - fabryczny przejezdza ca. 50-60 tkm przez kierowce ktory po prostu
    jezdzi, a nie czai sie przed kazdym dolkiem czy wyrwa w jezdni.

    pada termostat, ale kosztuje juz coraz mniej za jakies 200 pln mozna kupic
    (ASO ca. 600-800)

    - dla ujadaczy; to nie jest taki termostacik co macie w swych astrach/vectrach
    1.7D za 12 zeta ;)

    - ponoc pada kompresorek klimy, ale moze przez zaniedbania i brak czynnik

    - czasem czujnik pozycji walu

    wersje EU czyli takie ktorej szukasz z Grazu nie rdzewieje jak benzynowe
    odpowiedniki z USA, choc wiem ze 2.5 CRD tez byly robione w Stanach na Export
    do EU, ale o blachach sie nie wypowiem bo nie wiem, czy sa lepsze tzw.
    europejskie, czy amerykanskie.

    pali tyle ile mu wlejesz od 5.2/100 przy 90 km/h na tempo po lekko
    pagorkowatym terenie (mazowsze), do 7,8-8,0 przy 110 km/h tenze sam teren ino
    wiecej wyprzedzen ;), do 10-13 l w warszawskich korkach, gdzie ostatnio 1,5 km
    pokonalem w jedyne 55 minut - wislostrada->stadion narodowy ;)


    spasowanie czesci jak w polonezie ;) ale nic nie puka, nie stuka, moze powyzej
    150 tkm sie wyrobi i zacznie sie telepac wnetrze

    ale mimo tych wad siedzi sie wysoko, silniczek mimo, iz to paździerz
    4-cylindrowy, a nie R5 czy V6 spokojnie mruczy, jak wcisniesz to wyprzedzisz,
    400 km to pikus wsiadasz jedziesz, wysiadzasz, to nie osobowka, ale tez nie
    wyscigowka ot taka ladowka dla pana z oponką i jego rodziny ;).

    ja sie mnie pytaja jak sie taka lodowka jezdzi to odpowiadam komfort, komfort
    i jeszcze raz komfort, dodatkowo w Grandzie jest Stown'N'Go to rewelacja, w
    krotkim Voyku sa kapitany, niby wygodniejsze, ale trzeba miec sporo sily aby
    je wyjmowac i gdzies miec je zostawiac, oczywiscie wygoda na tych chowanych w
    podloge jest 100-razy wieksza niz w nie jednej osobowce klasy sredniej ;)


    zycze trafienia dobrej sztuki! i kosztow tylko eksploatacyjnych


    PS. Aha CRD to wloski silnik VM ;), ale mysle ze dosc udany, bo do nowych
    kanciakow tych od 2008 roku, tez wsadzaja te pażdzierze ;) tylko inna skrzynia
    6 biegowa ;) czy 7 ;) a nie 3 + nadbieg i przy 90 km/h masz nie cale 2000 obr/min



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 3. Data: 2011-07-08 13:19:40
    Temat: Re: Chrysler Voyager 2.8 CRD - wady
    Od: Robson <r...@...pl>

    AFAIK po ilus tam urwanych wałkach zaczeli chipowac komuterki od 2,8CRD
    zeby zeszly nieco z mocy, wiec jesli trafial sie jakis mniej swiadomy
    kierownik to trudniiej juz mu bylo wal urwac.

    R


  • 4. Data: 2011-07-08 13:47:59
    Temat: Re: Chrysler Voyager 2.8 CRD - wady
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    Robson <r...@...pl> napisał(a):

    > AFAIK po ilus tam urwanych wałkach zaczeli chipowac komuterki od 2,8CRD
    > zeby zeszly nieco z mocy, wiec jesli trafial sie jakis mniej swiadomy
    > kierownik to trudniiej juz mu bylo wal urwac.


    o jakim wałku piszesz?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 5. Data: 2011-07-08 15:10:39
    Temat: Re: Chrysler Voyager 2.8 CRD - wady
    Od: "Marek" <s...@o...pl>


    Użytkownik "bluedadun" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:iv6jp3$1cp$1@inews.gazeta.pl...
    > Marek <s...@o...pl> napisał(a):
    >
    >> Jakie wady ma to autko z 2005 roku?
    >>
    >> Czego mam się spodziewać w kwestii wkładania kasy ?
    >
    >
    > Poza kilkoma szczegolami osprzetu i pojemnosci niewiele sie rozni od 2.5
    > CRD
    > (2.8 to rozwiercony VM z 2,5l),
    > - ponoć chimeryczny,
    > - padaja wtryski,
    > - pada automat w 2.8 bo za slaby jak do calej gamy silnikowej, ale przy
    > remoncie sie wstawia mocniejszy walek i daje rade przez kolejne 150-200
    > tkm
    >
    > - leca jak w kazdym Voytku, gumy stabilizatorow - bardziej trwale sa w
    > wersjach na EU czyli 2,5/2,8 (choc nie tylko bo byly tez oferowane 3.3 i
    > chyba
    > 3.8) bo zawieszenie jest INNE bardziej sprezyste i sztywnijsze
    >
    > dodatkwo koncowki drazkow, swoznie wachaczy czyli na naszych drogach to co
    > u
    > innych - fabryczny przejezdza ca. 50-60 tkm przez kierowce ktory po prostu
    > jezdzi, a nie czai sie przed kazdym dolkiem czy wyrwa w jezdni.
    >
    > pada termostat, ale kosztuje juz coraz mniej za jakies 200 pln mozna kupic
    > (ASO ca. 600-800)
    >
    > - dla ujadaczy; to nie jest taki termostacik co macie w swych
    > astrach/vectrach
    > 1.7D za 12 zeta ;)
    >
    > - ponoc pada kompresorek klimy, ale moze przez zaniedbania i brak czynnik
    >
    > - czasem czujnik pozycji walu
    >
    > wersje EU czyli takie ktorej szukasz z Grazu nie rdzewieje jak benzynowe
    > odpowiedniki z USA, choc wiem ze 2.5 CRD tez byly robione w Stanach na
    > Export
    > do EU, ale o blachach sie nie wypowiem bo nie wiem, czy sa lepsze tzw.
    > europejskie, czy amerykanskie.
    >
    > pali tyle ile mu wlejesz od 5.2/100 przy 90 km/h na tempo po lekko
    > pagorkowatym terenie (mazowsze), do 7,8-8,0 przy 110 km/h tenze sam teren
    > ino
    > wiecej wyprzedzen ;), do 10-13 l w warszawskich korkach, gdzie ostatnio
    > 1,5 km
    > pokonalem w jedyne 55 minut - wislostrada->stadion narodowy ;)
    >
    >
    > spasowanie czesci jak w polonezie ;) ale nic nie puka, nie stuka, moze
    > powyzej
    > 150 tkm sie wyrobi i zacznie sie telepac wnetrze
    >
    > ale mimo tych wad siedzi sie wysoko, silniczek mimo, iz to paździerz
    > 4-cylindrowy, a nie R5 czy V6 spokojnie mruczy, jak wcisniesz to
    > wyprzedzisz,
    > 400 km to pikus wsiadasz jedziesz, wysiadzasz, to nie osobowka, ale tez
    > nie
    > wyscigowka ot taka ladowka dla pana z oponką i jego rodziny ;).
    >
    > ja sie mnie pytaja jak sie taka lodowka jezdzi to odpowiadam komfort,
    > komfort
    > i jeszcze raz komfort, dodatkowo w Grandzie jest Stown'N'Go to rewelacja,
    > w
    > krotkim Voyku sa kapitany, niby wygodniejsze, ale trzeba miec sporo sily
    > aby
    > je wyjmowac i gdzies miec je zostawiac, oczywiscie wygoda na tych
    > chowanych w
    > podloge jest 100-razy wieksza niz w nie jednej osobowce klasy sredniej ;)
    >
    >
    > zycze trafienia dobrej sztuki! i kosztow tylko eksploatacyjnych
    >
    >
    > PS. Aha CRD to wloski silnik VM ;), ale mysle ze dosc udany, bo do nowych
    > kanciakow tych od 2008 roku, tez wsadzaja te pażdzierze ;) tylko inna
    > skrzynia
    > 6 biegowa ;) czy 7 ;) a nie 3 + nadbieg i przy 90 km/h masz nie cale 2000
    > obr/min
    >
    >
    Dzięki serdeczne za tak obszerną odpowiedź :)
    A TY z jakim masz silnikiem ?

    2.5 czy 2.8 ?

    Czy masz automat ?

    Pozdrawiam
    Marek



  • 6. Data: 2011-07-08 16:29:54
    Temat: Re: Chrysler Voyager 2.8 CRD - wady
    Od: "dadun" <b...@W...gazeta.pl>

    Marek <s...@o...pl> napisał(a):

    > Dzięki serdeczne za tak obszerną odpowiedź :)
    > A TY z jakim masz silnikiem ?
    >
    > 2.5 czy 2.8 ?
    >
    > Czy masz automat ?


    Marku, mam Granda 2.8 z automatem bo inne skrzynie nie wystepowaly z tym
    silnikiem ;), ale znam 2.5 CRD w manualu gdyz w rodzinie takiego ujezdzali
    przez ponad dwa lata ;) do przebiegu ponad 200 tkm i z tego co wiem smiga
    gdzies dalej, a ma juz 9 lat ;) dlatego znajac co to potrafi zdecydowalem sie
    na mojego Granda ;) bo praktycznie to to samo co 2.5, znam wiele osob co ma
    tego typu lodowki ;) i nie jest tak zle, trzeba dbac lub kupic zadbany czasem
    sie zdazaja okazje, choc okazja i samochod uzywany to sa
    raczej dwa wykluczajce sie okreslenia ;)

    w 2.5 CRD polecial nam manual, jakis wodzik, ale nie pamietam co dokladnie no
    i sprzeglo przy okazji no ale gdzie to nie leci ;)

    tarcze i klocki wielkie, a taniocha, tansze niz do toyoty ;)

    mysle, ze jezdzac tak jak zostal zaprojektowany ten pojazd czyli spokojnie
    mozna sie nim dlugo cieszyc,

    aha ogolnie rwa sie przeguby bo motory sa za silne lecz chyba benzyny, mysle
    ze jezdzac z glowa, a nie palac laczki przed kazda
    napotkana dziewczyna na swiatlach problem ten nie wystapi ;)

    ja ostro dawalem w pedal ;) bo do 80 km/h to malo ktora osobowka nadarzy
    i przeguby wytrzymywaly ;), Grand mi pomogl wybudowac kurnik na dzialce ;)
    to nie potrafilem go zepsuc poza wspomnianym sprzeglem... no ale dac malpie
    brzytew ;) heheheh ;) zatem mysle ze czesc usterek wystepuje w mocno
    zmeczonych i zapuszcoznych pojazdach ktore to niby maja 150 tkm, a faktycznie
    ponad 350 i wiecej ;) bo po zadbanym wnetrzu nie poznasz czy ma 60 czy 260 ;)
    ot taki urok tych toczydelek

    i oby to nigdy nie nastapilo:

    http://www.youtube.com/watch?v=-pYa5bPL-IE&feature=r
    elated

    raczej jest bezpieczny wersje zdalnie sterowane, te bez kierowcy z angli
    dostaly max 1,5 gwiazdki ;) no ale auto jest projektowane do naszego ruchu, a
    nie do ichniejszego, stad tez slabiutki wynik


    ogolnie temat rzeka, zarejestruj sie na www.voyagerklub.pl to skarbnica wiedzy
    o Voykach i ich problemach

    aha mimo gabarytu ma tylko 550 kg nosnosci, jak duze kombi ;( no ale to jest
    Van, a nie TurboDaily ;)


    powodzenia
    d.



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 7. Data: 2011-07-08 16:32:27
    Temat: Re: Chrysler Voyager 2.8 CRD - wady
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    Marek <s...@o...pl> napisał(a):

    > Dzięki serdeczne za tak obszerną odpowiedź :)
    > A TY z jakim masz silnikiem ?
    >
    > 2.5 czy 2.8 ?
    >
    > Czy masz automat ?


    http://www.youtube.com/watch?v=s5BUVjYMbIY&feature=r
    elated

    http://www.youtube.com/watch?v=Q2LmhfKO4NU&feature=r
    elated

    ja pierdziu co masa robi, az strach sie bac...


    powodzenia
    d.



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: