  • 1. Data: 2016-10-06 23:18:28
    Temat: Ciąg dalszy rejestracji numerów ...
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    http://niusy.pl/9tv

    :-)

  • 2. Data: 2016-10-06 23:28:23
    Temat: Re: Ciąg dalszy rejestracji numerów ...
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 października 2016 23:18:31 UTC+2 użytkownik re napisał:
    > http://niusy.pl/9tv
    >
    > :-)

    Rozwiniesz?

  • 3. Data: 2016-10-07 00:57:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > http://niusy.pl/9tv
    >
    > :-)

    Rozwiniesz?

    ---
    No rejestracja :-)

    Portal OLX rejestruje i został zjechany przez użytkowników :-)

  • 4. Data: 2016-10-07 17:20:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No rejestracja :-)
    > Portal OLX rejestruje i został zjechany przez użytkowników :-)

    Ciekawe kto narzeka. Chyba oszuści, bo im to utrudnia życie. Inna
    sprawa, ze w wypadku fraudu osoby świadczące usługi rejestracji
    telefonów na swoje dane mogą się lekko zdziwić :-)

  • 5. Data: 2016-10-07 18:12:30
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Ciekawe kto narzeka. Chyba oszuści, bo im to utrudnia życie. Inna
    > sprawa, ze w wypadku fraudu osoby świadczące usługi rejestracji
    > telefonów na swoje dane mogą się lekko zdziwić :-)

    Jeszcze za wcześnie. Dopiero w przyszłym roku, kiedy niezarejestrowane
    numery zostaną wyłączone i zaczną się fraudy na konto "słupów", dopiero
    wtedy zaczną kapować, jak się na własną prośbę wpieprzyli w kłopoty.

  • 6. Data: 2016-10-07 18:32:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

> [...]

    sprawa, ze w wypadku fraudu osoby świadczące usługi rejestracji
    telefonów na swoje dane mogą się lekko zdziwić :-)
    Idź tam i jako pierwszy wypowiedz się, że to doskonały pomysł bo jesteś
    uczciwy i chcesz się rejestrować i dupę zawracać innym.

  • 7. Data: 2016-10-07 18:34:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Poldek"

> [...]

    numery zostaną wyłączone i zaczną się fraudy na konto "słupów", dopiero
    wtedy zaczną kapować, jak się na własną prośbę wpieprzyli w kłopoty.
    Strach telefonu używać. Może dam Ci pełnomocnictwo i będziesz za mnie
    korzystał by mi czasem się coś nie przytrafiło.

  • 8. Data: 2016-10-07 18:49:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 października 2016 00:57:58 UTC+2 użytkownik re napisał:

    > No rejestracja :-)
    >
    > Portal OLX rejestruje i został zjechany przez użytkowników :-)
    Nie rejestruje a weryfikuje nr tel. Mała różnica.
    Normalnemu użytkownikowi olx w niczym to nie przeszkodzi i zajmie 2min, Tobie zapewne
    taka weryfikacja zajmie 2dni i kolejny wątek z tego będzie(vide list w In Post,
    rejestracja prepaida).

  • 9. Data: 2016-10-07 18:59:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > No rejestracja :-)
    >
    > Portal OLX rejestruje i został zjechany przez użytkowników :-)
    Nie rejestruje a weryfikuje nr tel. Mała różnica.
    ---
    Jak może weryfikować numer, którego nie podano ??? Czytać nie umiesz i tyle.

[...]
    Mnie jeszcze nie pojebało by podawać OLXowi numer osobistego telefonu, ale
    pewnie mnie zaraz oświecisz, że do czegoś jest to potrzebne.

  • 10. Data: 2016-10-07 21:05:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 października 2016 18:59:33 UTC+2 użytkownik re napisał
    > Mnie jeszcze nie pojebało by podawać OLXowi numer osobistego telefonu, ale
    > pewnie mnie zaraz oświecisz, że do czegoś jest to potrzebne.
    Kilkadziesiąt przedmiotów na olx już sprzedałem. Nr "osobistego telefonu" zawsze
    podawałem. Do czego potrzebne? Żeby kupujący zadzwonił np i jak się dogadamy to
    podaję mu adres i podjeżdża po kupiony przedmiot.
    A tak z ciekawości- co to jest "nr osobistego telefonu"?
    Ja mam jeden nr tel od nastu lat w abo na moje dane i podaję go na olx, allegro i
    wszędzie tam gdzie uważam że trzeba. SMS z kodami jednorazowymi z banku na ten sam nr
    dostaje tak i samo w paypalu ten nr jest. Łapie się to na "osobisty..."