  • 1. Data: 2016-10-03 18:42:48
    Temat: no limit za 2dychy
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    https://www.premiummobile.pl/abonament-freedom1/
    brakuje tylko stacjonarnych

  • 2. Data: 2016-10-03 23:01:59
    Temat: Re: no limit za 2dychy
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-10-03 o 18:42, ToMasz pisze:
    > https://www.premiummobile.pl/abonament-freedom1/
    > brakuje tylko stacjonarnych

    To czym tu się chwalić jak to nie jest nolimit :-)

    http://www.play.pl/oferta/przejdz-do-play/play-abona
    ment/#rodzina-tab

    Tak wiem. Nie jestem już młodym wolnym strzelcem ... :-)

  • 3. Data: 2016-10-04 00:06:57
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości
    > https://www.premiummobile.pl/abonament-freedom1/
    > brakuje tylko stacjonarnych

    za 19zł fakt mobile ma nolimit na stacjonarki+mobilki

  • 4. Data: 2016-10-04 08:20:23
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.10.2016 o 00:06, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > za 19zł fakt mobile ma nolimit na stacjonarki+mobilki

    OBYDWAJ panowie, konkrety proszę. w Playu wogóle nie widzę takiej
    oferty( w tej cenie) a dla 3 osób, w przeliczeniu na osobę, dalej gorsze
    warunki.
    w fak mobile brak regulaminów, szczegółów. wygląda na to ze za 19zł
    pakiecik można sobie włączyć.... a net? a ewetualne smsy?

    ToMasz

  • 5. Data: 2016-10-04 08:32:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-04 o 08:20, ToMasz pisze:

> [...]
    > w fak mobile brak regulaminów, szczegółów. wygląda na to ze za 19zł
    > pakiecik można sobie włączyć.... a net? a ewetualne smsy?

    Ale po co tak kombinować, kiedy w redbullu za 22,50zł masz nolimit na
    wszystko, łącznie ze stacjonarnymi, smsami i mmsami, a do tego kupę
    internetu? A jak doładujesz się z allegro 50zł za 45zł, to wychodzi te
    mityczne 20zł...

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2016-10-04 10:28:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-10-04 o 08:20, ToMasz pisze:

    > w fak mobile brak regulaminów, szczegółów. wygląda na to ze za 19zł
    > pakiecik można sobie włączyć.... a net? a ewetualne smsy?

    Smsy to przeżytek ;-) A jak już ktśma takie ciśnienie to w sieci ma za darmo

  • 7. Data: 2016-10-04 10:36:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-04 o 10:28, z pisze:

    > Smsy to przeżytek ;-) A jak już ktśma takie ciśnienie to w sieci ma za
    > darmo

    Nolife'om nie mającym innym nic do napisania serdecznie dziękujemy za
    rady ;)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2016-10-04 11:16:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-10-04 o 10:36, Liwiusz pisze:
    > Nolife'om nie mającym innym nic do napisania serdecznie dziękujemy za
    > rady ;)

    Masz rację. Po co było pisać "no limit za 2 dychy" bez sensu :-)

  • 9. Data: 2016-10-04 11:37:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-04 o 11:16, z pisze:

    > Masz rację. Po co było pisać "no limit za 2 dychy" bez sensu :-)

    Podkręć jasność.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2016-10-04 13:09:42

    W dniu 2016-10-04 o 11:37, Liwiusz pisze:

    > Podkręć jasność.

    ToMasz nie ma się czym chwalić. Ani no limit ani tanio :-)