  • 51. Data: 2013-06-05 04:15:21
    Temat: Re: Ciągle pada...
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, June 4, 2013 9:03:57 AM UTC-4, Marek Dyjor wrote:

    > bimber, pije sie bimber a to sie p�dzi :)

    Mentalnosc biedaka w sobie ujawniasz.

    Slon

  • 52. Data: 2013-06-05 04:18:00
    Temat: Re: [OT] Re: Ciągle pada...
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, June 4, 2013 6:36:45 AM UTC-4, Mr. Misio wrote:

    > eeee, 40 dychy za flaszke to nie jest jakas mega droga wodka...

    Jego i Dyjora, chyba tylko na bimber stac.

    Slon

  • 53. Data: 2013-06-05 10:08:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slon wrote:

    > Mentalnosc biedaka w sobie ujawniasz.
    >
    > Slon

    ty zaś mentalność pozbawionego poczucia humoru idioty...

  • 54. Data: 2013-06-05 16:36:24
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Wednesday, June 5, 2013 4:08:57 AM UTC-4, Marek Dyjor wrote:

    > ty zaś mentalność pozbawionego poczucia humoru idioty...

    Bylem pewien, ze swoja "mentalność pozbawionego poczucia humoru idioty..."
    tez ujawnisz, niedolego umyslowa.
    Ujawniasz mentalnosc typowa dla narodu,
    o ktorym juz Pilsudski sie wypowiedzial,
    iz "narod wspanialy, tylko ludzie kurwy".

    Slon

  • 55. Data: 2013-06-05 18:35:53
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Slon napisał:

    > Ujawniasz mentalnosc typowa dla narodu,
    > o ktorym juz Pilsudski sie wypowiedzial,
    > iz "narod wspanialy, tylko ludzie kurwy".

    hyhyhy

    tak mi sie skojarzylo:

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/cialo-polaka-jest-swi
    ete,1,5531052,wiadomosc.html

    :D

  • 56. Data: 2013-06-06 21:37:04
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> wrote:

    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    [...]
    > O tym właśnie mówimy i o nieubłaganych konsekwencjach tego faktu. :)

    A tu ciąg dalszy:
    http://www.dpreview.com/news/2013/06/05/client-lines
    -work-for-free

    [mr.]

  • 57. Data: 2013-06-08 22:38:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Dawno sie doczekal
    > http://www.photigy.com/selecting-the-right-lens-for-
    iphone5-test-review-1/

    Zaciekawiła mnie opcja ALM mCAMLITE lenses - robiłem kilka makrofotek
    iPhonem4 z braku przygotowania w Indonezji i braku prawdziwego aparatu
    pod ręką gdy się dziwny robak przybłąkał... :-) Fotki robiłem z użyciem lupy
    filatelistycznej trzymanej w ręce pożyczonej od dziadka w hotelowym pokoju
    obok mnie której używał do czytania gazety :-) Taka opcja ALM by się
    przydała.

    Ale czym się to różni od zabrania prawdziwego kompakta ze sobą?
    Cała zaleta aparatu foto w smartfonach jest ta spontaniczna dostępność
    aparatu do fotki w każdym momencie bo nie każdy nosi ze sobą kompakta
    w kieszeni zawsze gdy wychodzi z domu a smartfona już ma dziś każdy.

  • 58. Data: 2013-06-09 13:36:01
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Sat, 8 Jun 2013 15:38:03 -0500, Pszemol napisał(a):

    [...]
> [...]
    > aparatu do fotki w każdym momencie bo nie każdy nosi ze sobą kompakta
    > w kieszeni zawsze gdy wychodzi z domu a smartfona już ma dziś każdy.

    Czemu nie? To wyłącznie kwestia przyzwyczajenia. Tym bardziej, że obecne
    kompakty bywają mniejsze od obecnych smartfonów (np. > 4" ekran!),
    szybciej się je obsługuje, no i nie wyładują ci się po kilkudziesięciu
    zdjęciach z flashem.

    Zresztą ja, na ten przykład noszę ze sobą lustrzankę w większości
    wyjść/wyjazdów.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski