  • 1. Data: 2019-11-21 19:03:07
    Temat: Ciekawe narzędzie do analizy kodu
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    https://github.com/CoatiSoftware/Sourcetrail

    Zostało uwolnione jako Open Source, dla programistów C++ czy Pythona może
    być fajną zabawką.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 2. Data: 2019-11-22 08:02:38
    Temat: Re: Ciekawe narzędzie do analizy kodu
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    > https://github.com/CoatiSoftware/Sourcetrail
    >
    > Zostało uwolnione jako Open Source, dla programistów C++ czy Pythona może
    > być fajną zabawką.

    Tak, ale jednak szkoda, że na Windowsie wymagany jest VisualStudio a jednocześnie
    wsparcie dla C++ wymaga LLVM/Clang. Nie dość, że niekonsekwencja, to jeszcze
    upierdliwość.

    Ale fakt, warto mieć to na radarze.

  • 3. Data: 2019-11-22 09:09:16
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Thursday, November 21, 2019 at 7:03:09 PM UTC+1, Roman Tyczka wrote:
    > https://github.com/CoatiSoftware/Sourcetrail
    >
    > Zostało uwolnione jako Open Source, dla programistów C++ czy Pythona może
> [...]

    Jakie korzyści, tak w jednym akapicie? - jeśli mogę poprosić.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2019-11-22 09:31:27
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 22 Nov 2019 00:09:16 -0800 (PST), M.M. wrote:

    > Jakie korzyści, tak w jednym akapicie? - jeśli mogę poprosić.

    Nie programuję niestety w językach wspieranych przez narzędzie, więc go nie
    mogłem potestować, ale na stronie jest film, który pokazuje do czego można
    użyć narzędzia.
    Pokazuje np. możliwe ścieżki wykonania do wskazanego punktu w kodzie, imho
    bardzo przydatna sprawa.
    Zresztą dlaczego nie możesz poczytać?

    https://www.sourcetrail.com/

    --