  • 1. Data: 2009-08-13 09:07:31
    Temat: Ciekawe starcie nas czeka przed swietami...
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Pogdybajmy sobie: Olympus wypuscil EP-1, do swiat ma wyjsc wersja podobno z
    lampa i wizjerem, Panas ma wypuscic GF1 a Canon juz na dniach nastepce G10.
    Wydaje sie, ze na tym polu bedzie wojna na testy w roznych magazynach foto
    oraz na forach, tym bardziej, ze zakupy gwiazdkowe coraz blizej a wiec robi
    sie ciekawie....

    Adameck

  • 2. Data: 2009-08-13 09:13:20
    Temat: Re: Ciekawe starcie nas czeka przed swietami...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Adameck pisze:
> [...]
    > oraz na forach, tym bardziej, ze zakupy gwiazdkowe coraz blizej a wiec robi

    A najciekawsze, że mnóstwo ludzi fotografujących niezawodowo odstawi te
    swoje latami zdobywane zestawy słoików i kupi któryś z wkrótce mających
    się pojawić się nie-kompaktów-nie-lustrzanek. Oczywiście
    najprawdopodobniej można będzie dokręcić tam posiadane obiektywy, ale po
    ich dokręceniu większość z posępną miną popatrzy na odpowiedniki pod
    tenże sprzęt, trzy razy lżejsze i mniejsze.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-08-13 09:13:29
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Adameck wrote:
> [...]
    > oraz na forach, tym bardziej, ze zakupy gwiazdkowe coraz blizej a wiec robi

    Canon na pewno nie ma co startować do dwa razy większej matrycy.

  • 4. Data: 2009-08-13 09:14:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Canon na pewno nie ma co startować do dwa razy większej matrycy.

    Zobaczysz za chwilę :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /najciekawsze zdjęcia to zdjęcia aparatów/

  • 5. Data: 2009-08-13 09:22:49
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Janko Muzykant wrote:

    > Zobaczysz za chwilę :)

    Nie obraziłbym się gdyby było co najmniej tak dobrze.

  • 6. Data: 2009-08-13 09:34:50
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Adameck" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > G10. Wydaje sie, ze na tym polu bedzie wojna na testy w roznych magazynach
    > foto oraz na forach, tym bardziej, ze zakupy gwiazdkowe coraz blizej a

    idź robić foty póki ciepło....

  • 7. Data: 2009-08-13 10:19:25
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

> [...]
    > ich dokręceniu większość z posępną miną popatrzy na odpowiedniki pod
    > tenże sprzęt, trzy razy lżejsze i mniejsze.

    Nie sądzę, "trynd" na lustrzanki się rozkręcił na dobre. I przed świętami
    najlepiej będzie tradycyjnie już sprzedawać się Canon EOS 600d czy 60d czy
    co tam jeszcze innego będzie :) (oczywiście myślę o USA czy Japonii, bo u
    nas pewnie będzie królować Sony).

  • 8. Data: 2009-08-13 10:24:24
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Thu, 13 Aug 2009 11:34:50 +0200, Kokos napisał(a):

    > Użytkownik "Adameck" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > idź robić foty póki ciepło....

    Jak wole robić jak jest zimniej :)

    --
    www.warszawski.info

  • 9. Data: 2009-08-13 10:54:35
    Od: Marx <M...@n...com>

    Adameck pisze:
    > Pogdybajmy sobie: Olympus wypuscil EP-1, do swiat ma wyjsc wersja podobno z
    > lampa i wizjerem, Panas ma wypuscic GF1 a Canon juz na dniach nastepce G10.

    A Nikon spi...
    :)
    Marx

  • 10. Data: 2009-08-13 13:12:19