  • 1. Data: 2009-05-05 16:50:20
    Temat: Cieszyńskie amazonki
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Jak zwykle po pracy wstąpiłem sobie na rynek i w jednej z cieszyńskich
    ogródków wypiłem browarka. No i nagle zajeżdzają na niego dwie przeurocze
    istoty, dwie dziewczyny, jedna na Ninjy 250, druga na jakiejś Hondzie z
    lampą jak telewizor. Za nimi wjechał Czinguś, wysiedli dwaj goście, ustawili
    kamery i po chwili zaczęli robić reportaż(?) z trasy. Chciałem zagadać, ale
    dziewczyny zamówiły tylko lody w waflu i poleciały w kierunku swych maszyn.
    Nawet nie zauważyłem rejestracji. Tak z ciekawości pytam czy cuś wam wiadomo
    o jakiejś wyprawie amazonek w moje rejony łowieckie?

    zdroofka Johnny

  • 2. Data: 2009-05-06 06:32:28
    Temat: Re: Cieszyńskie amazonki
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    johnny napisał(a):
> [...]
    > Nawet nie zauważyłem rejestracji. Tak z ciekawości pytam czy cuś wam wiadomo
    > o jakiejś wyprawie amazonek w moje rejony łowieckie?

    To bylem ja i Newrom.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki