  • 11. Data: 2015-02-11 20:54:21
    Temat: Re: Citroen C4 Picasso
    Od: Franc <t...@w...pl>

    Dnia Wed, 11 Feb 2015 19:29:50 +0100, gizmo napisał(a):

    > Mam C4P 2.0 HDI 136KM z 2010r., niecałe 100kkm.
    > Na gwarancji wymienione siedzisko fotela kierowcy (gąbka wewnątrz
    > popękała), przetoczone tarcze hamulcowe (bicie).

    Ja mam C4p 1,6 16 z 2013 roku. Obecnie najechane 29kkm.
    Jak Ci się udało na gwarancji wymienić siedzisko kierowcy? Na mnie w ASO
    się wypieli zasłaniając się, że to "element" eksploatacyjny i nie podlega
    wymianie. U mnie siedzisko wygląda jakby miało wielki celulit. To od
    wsiadania i wysiadania - jak powiedział szpeniu. Wybuchłem śmiechem, bo od
    tego jest fotel - ale Citroen Polska nie uznaje tego w ramach reklamacji i
    mam spadać na bambus.
    Tak samo jak to, że od strony pasażera powyżej 90 na godzinę świszczy -
    uszczelka, albo hgw. Citroen o tym wiem i to "ten typ tak ma" - jest OK.

    Pominę milczeniem praktyki gwarancyjne tej marki...

    --
    Franc

  • 12. Data: 2015-02-11 22:53:42
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Jak Ci się udało na gwarancji wymienić siedzisko kierowcy? Na mnie w ASO
    > się wypieli zasłaniając się, że to "element" eksploatacyjny i nie podlega
    > wymianie.
    wszystko jest elementem eksploatacyjnym. słabo coś Ci poszło. Masz
    odpowiedź na piśmie?
> [...]
    > Tak samo jak to, że od strony pasażera powyżej 90 na godzinę świszczy -
    > uszczelka, albo hgw. Citroen o tym wiem i to "ten typ tak ma" - jest OK.
    to samo. JA bym nie dał za wygraną.

    ToMasz

    Ps rzecznik praw konsumenta w każdym urzędzie miejskim!

  • 13. Data: 2015-02-12 07:50:50
    Od: gizmo <g...@x...sp>

    W dniu 2015-02-11 o 20:54, Franc pisze:
    > Jak Ci się udało na gwarancji wymienić siedzisko kierowcy? Na mnie w ASO
    > się wypieli zasłaniając się, że to "element" eksploatacyjny i nie podlega
    > wymianie. U mnie siedzisko wygląda jakby miało wielki celulit.

    Sprawę załatwiłem "z marszu" - pojechałem, zgłosiłem, zrobili zdjęcia i
    obiecali się odezwać. Po ok. 3 tyg. zadzwonili, żeby przyjechać na
    wymianę. To było chyba w 2012r., może im się coś zmieniło od tego czasu.

    g.

  • 14. Data: 2015-02-12 14:13:25
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    > W tej chwili mam Zafire A z 2003 r. i powiem ci, że pompy bosha są
    > awaryjne. ;)
    > Jak kupiłem go w 2009 r. pierwsza rzecz, któą wymieniłem to była pompa
    > paliwa i bardzo to zabolało finansowo.

    Silnik 1,7 czy 2,0 DTI ?

    2,0