  • 1. Data: 2013-07-26 14:27:09
    Temat: Co by tu kupić
    Od: "madkiw" <m...@g...com.nospam>

    Witam
    Czytam od dawna piszę pierwszy raz :) mam taki mały dylemat, do tej pory
    jeździłem Hondami (Civic V gen, VI gen) ale teraz zapragnąłem czegoś
    lepszego. Bo Honda mimo że fajna to jednak trochę toporny, głośny samochód a
    mi zachciało się trochę luksusu. Podobają mi się BMW E39, E46 no ale wszyscy
    straszą że to drogie w utrzymaniu, części kosztują itd. Będę mieć jakieś 24
    tys. na wszystko, co w tej kwocie można by kupić ciekawego, dającego trochę
    frajdy z jazdy ? (bo to że punto mogę kupić to wiem ;) )
    Jeżdżę głównie po mieście , trasy rzadko , chciałbym coś w benzynie, z
    manualną skrzynią, na jakichś ekstra bajerach mi nie zależy.
    Pomożecie ?
    Pozdrawiam madkiw

  • 2. Data: 2013-07-26 15:29:27
    Temat: Re: Co by tu kupić
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On 2013-07-26 14:27, madkiw wrote:

> [...]
    > Jeżdżę głównie po mieście , trasy rzadko , chciałbym coś w benzynie, z
    > manualną skrzynią, na jakichś ekstra bajerach mi nie zależy.

    To moze Accord VII? Nie wiem jaki luksusowy jest w porownaniu z BMW, ale
    po przesiadce z Civic-a widze roznice.

    --
    tyran

  • 3. Data: 2013-07-26 16:04:40
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2013-07-26 14:27, madkiw pisze:

    > Jeżdżę głównie po mieście , trasy rzadko , chciałbym coś w benzynie, z
    > manualną skrzynią, na jakichś ekstra bajerach mi nie zależy.

    Jesli glownie po miescie to az sie prosi automat a nie manual.
    E46 powinno byc ok jak sadze.
    Ja mam troche przesadzone bo 330xi wiec na miasto za duzo wszystkiego
    ale spokojnie w tych pieniadzach kupisz 320.
    O ile lubisz tylny naped, jesli nie to wersja xi bedzie jak znalazl ;P

    --
    jarek

  • 4. Data: 2013-07-27 11:15:12
    Od: "madkiw" <m...@g...com.nospam>

[...]

    Nie chcę automatu, lubię sobie pomieszać drążkiem ;) i właśnie chciałem
    napęd na tył żeby coś nowego było, jakieś nowe doświadczenie :)

  • 5. Data: 2013-07-27 11:15:23
    Od: tá´Ź

    madkiw wrote:

    > Podobają mi się BMW E39, E46

    Te auta już wyglądają staro, a przy tym te modele kojarzą się jeszcze z
    dresami. Do miasta trochę wstyd. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-07-27 11:17:47
    Od: "madkiw" <m...@g...com.nospam>

    Te auta już wyglądają staro, a przy tym te modele kojarzą się jeszcze z
    dresami. Do miasta trochę wstyd. :>

    Honda którą teraz jeżdżę też coraz bardziej się "dresi" więc to mi akurat
    nie przeszkadza co ludzie myślą, grunt żeby mi się dobrze jeździło :)

  • 7. Data: 2013-07-27 11:25:12
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 7/26/2013 2:27 PM, madkiw wrote:

> [...]
    > Jeżdżę głównie po mieście , trasy rzadko , chciałbym coś w benzynie, z
    > manualną skrzynią, na jakichś ekstra bajerach mi nie zależy.

    BMW nie polecam,
    E46 (m3 2004) to jakiś totalny złom w porównaniu z japońskimi - np.
    Toyota Camry 2007 fakt ma lepszego kopa, ale szału nie ma.
    (tu mam porównanie, bo kilka razy je zmieniałem w trakcie).

    E39 to zabytek który wypasem nie dogoni nawet 20 letniego reno,
    głośny złom co nie skręca z nogą w podłodze.

    za to tak stare BMW są tanie w naprawie i mają proste rozwiązania

    na miasto i trasę automat ;)

  • 8. Data: 2013-07-27 21:33:55
    Od: tá´Ź

    madkiw wrote:

    > Honda którą teraz jeżdżę też coraz bardziej się "dresi" więc to mi
    > akurat nie przeszkadza co ludzie myślą, grunt żeby mi się dobrze
    > jeździło :)

    Ale z wizerunkiem tych aut wiąże się to, przez kogo były używane, ciężko
    trafić dobrą sztukę E-46 czy E-39.

    Ja bym się raczej za normalną klasą średnią rozejrzał, szczególnie za
    wspomnianym tu już Accordem. Bardzo przyzwoite auto, a przy tym dla laika
    wygląda praktycznie jak aktualny model. A wspomniane BMW wyglądają jak
    dresowozy z poprzedniego wieku. Jedyny wyjątek to ładnie zrobione M-ki,
    one zawsze pozostaną fajne, ale to nie w tym budżecie niestety...

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2013-07-29 10:35:30
    Od: "Serwis" <s...@i...com.pl>

    a mi zachciało się trochę luksusu.
    Będę mieć jakieś 24 tys. na wszystko,

    No to raczej bedzie ciezko ale szukaj

  • 10. Data: 2013-07-30 14:27:10
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2013-07-27 11:15, t? pisze:

    > Te auta już wyglądają staro, a przy tym te modele kojarzą się jeszcze z
    > dresami. Do miasta trochę wstyd. :>

    wstyd to kraść i z d..py spaść...

    Sam wyglądasz staro. E46 to jedne z najładniejszych i najbardziej
    ponadczasowo stylizowanych samochodów, E39 niewiele mu ustępuję