  • 1. Data: 2011-09-24 21:47:34
    Temat: Co jest takiego fajnego w zuzytym alternatorze?
    Od: ptoki <s...@g...com>

    Ze ford przy kupnie nowego dolicza kaucje i zyczy sobie zwrotu starego
    alternatora?

    http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Alternator-105-AMP-14
    96231-FORD-1.8-TDCi/2675

    Troche dziwne.
    Lubia bawic sie magnesami neodymowymi?

  • 2. Data: 2011-09-24 22:22:47
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 24-09-2011 21:47, ptoki pisze:
    > Ze ford przy kupnie nowego dolicza kaucje i zyczy sobie zwrotu starego
> [...]

    lubia regenerowac i pchac dalej jako nowe (regenerowane)

  • 3. Data: 2011-09-24 22:48:42
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ?> Troche dziwne.
    > Lubia bawic sie magnesami neodymowymi?

    pewnie lubia tylko co ma magnes neodymowy do alternatora?

    moze chodzi o jakies unijne regulacje ze X% ogólu czesci ma byc
    recyclingowane.

  • 4. Data: 2011-09-24 22:57:59
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ptoki" napisał w wiadomości grup
    3g2000yqc.googlegroups.com...

[...]

    Poddawany jest regeneracji w "fabryce". Zawsze to mniejsze koszty jak
    obudowa, i kupa innych pierdol.

    Ja nie wiem co w tym takiego dziwnego. W VW taki system dziala chyba od
    przynajmniej 30 lat. Silniki, skrzynie, alternatory...

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2011-09-24 23:00:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 24 Sep 2011 22:57:59 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

    > PZDr
    > Adam

    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
    byłbyś tak uprzejmy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 6. Data: 2011-09-24 23:38:59
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup

    Dnia Sat, 24 Sep 2011 22:57:59 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

> [...]

    Nie nie bede. Bylo odpisac od razu o chodzi a nie linki.

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2011-09-24 23:41:37
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 24.09.2011 21:47, ptoki pisze:
    > Ze ford przy kupnie nowego dolicza kaucje i zyczy sobie zwrotu starego
> [...]
    Amerykanie sie w to bawią. to sie nazywa core charge, i jest odliczane
    za zwrot starych części. Oni to fabrycznie regenerują i czasami sie
    chwalą ze takie częsci mają wiekszy żywot niż nówki.
    ToMasz

  • 8. Data: 2011-09-25 00:03:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adam,

    Saturday, September 24, 2011, 11:38:59 PM, you wrote:

    > Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup

    > http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
    > byłbyś tak uprzejmy?

    Ale o czym Ty piszesz? Nie stosujesz poprawnego delimitera i
    dyskutujesz w podpisie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2011-09-25 00:33:46
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]

    > http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
    > byłbyś tak uprzejmy?

    Ale o czym Ty piszesz? Nie stosujesz poprawnego delimitera i

    Wlasnie chyba cos jest z tym Poczta Widows Live, bo w starych sytemach
    jakos lepiej to dzialalo.

    PZDr
    Adam

  • 10. Data: 2011-09-25 01:40:51
    Od: krz <a...@g...pl>

    W dniu 2011-09-24 21:47, ptoki pisze:
    > Ze ford przy kupnie nowego dolicza kaucje i zyczy sobie zwrotu starego
> [...]

    "Zwrot kaucji następuje po oddaniu starego alternatora i po weryfikacji
    stopnia zużycia. Warunki zwrotu kaucji:
    * zwrot zużytego altenatora w oryginalnym opakowaniu. "

    Znaczy się co.. mam oddać stary alternator razem z silnikiem? A może
    razem z całą budą? ;)