  • 1. Data: 2011-09-25 02:47:22
    Temat: Nienachalny miejski stuncik i jego skutki
    Od: to <t...@x...abc>

    Jak w temacie.

    http://www.youtube.com/watch?v=n_SSh13hMUI

    PS. Zwróćcie uwagę na pozycję motocyklisty gdy wjeżdża w kadr. Ewidentnie
    był stuncik.

  • 2. Data: 2011-09-25 05:42:45
    Temat: Re: Nienachalny miejski stuncik i jego skutki
    Od: Trzeci <n...@m...pl>

    Dnia 25 Sep 2011 00:47:22 GMT, to napisał(a):

    > Jak w temacie.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=n_SSh13hMUI
    >
    > PS. Zwróćcie uwagę na pozycję motocyklisty gdy wjeżdża w kadr. Ewidentnie
    > był stuncik.
    No coz, motocykle sa wszedzie.
    Trzeba uwazac na nie.

  • 3. Data: 2011-09-25 09:04:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-09-2011 02:47, to pisze:

    > PS. Zwróćcie uwagę na pozycję motocyklisty gdy wjeżdża w kadr. Ewidentnie
    > był stuncik.

    Znowu masz czelność poruszyć temat tabu!!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2011-09-25 09:31:56
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-25 05:42, Trzeci pisze:

    > No coz, motocykle sa wszedzie.

    Bezeduuura. U mnie w domu nie ma.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 5. Data: 2011-09-25 09:35:20
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-09-25 02:47, to pisze:
    > Jak w temacie.
    > http://www.youtube.com/watch?v=n_SSh13hMUI
    > PS. Zwróćcie uwagę na pozycję motocyklisty gdy wjeżdża w kadr. Ewidentnie
    > był stuncik.

    Stuncik? Z plecakiem? Pozycja motocyklisty? Może napiszesz coś więcej
    na ten temat. Jakaś analiza typu Piechniczek przy kominku.

    PS. Mógłbyś podrzucić jakiś link do posta w którym, to co napisałeś
    się komukolwiek przydało, a nie było trolowaniem/flame'owaniem?

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 6. Data: 2011-09-25 10:11:52
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-25 09:35, Rychu pisze:

    > Stuncik? Z plecakiem? Pozycja motocyklisty? Może napiszesz coś więcej
    > na ten temat. Jakaś analiza typu Piechniczek przy kominku.

    Prawda. Na pierwszy rzut oka nie dostrzegłem tego, że motocyklem jadą
    dwie osoby - pasażer w białej kurtce. Kierowca wylądował na masce
    pierwszego samochodu.

    Czy te samochody zatrzymały się, bo widziały, co się dzieje, czy po
    prostu czerwone światło?

  • 7. Data: 2011-09-25 10:25:58
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=n_SSh13hMUI
    >
    > PS. Zwróćcie uwagę na pozycję motocyklisty gdy wjeżdża w kadr. Ewidentnie

    Ciekawe, że ruski zamiast lecieć do ofiary spokojnie obejrzał
    przód auta.

    Kawał mi się przypomniał: Rusek rozwalił beemke i siedzi w rowie,
    beemka płonie a rusek jęczy "o moje BMW, o moje BMW, o moje BMW".

    Nagle jeden z gapiów mówi: chłopie! co tam BMW, łapę ci ujebało.
    Rusek patrzy i zaczyna zwodzić: "o mój rolex, o mój rolex"

  • 8. Data: 2011-09-25 11:01:56
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=n_SSh13hMUI
    >
    > PS. Zwróćcie uwagę na pozycję motocyklisty gdy wjeżdża w kadr. Ewidentnie
    > był stuncik.

    przestań z łąski swojej trollować na grupie.
    Piszesz jak dziennikarz z super expresu...

    Jaka kurwa pozycja?
    Tu masz pierwszą klatke z filmu, na któej pojawia sie motocykl
    http://cita.pl/pic/pozycja2.JPG
    a tu drugą (następną) http://cita.pl/pic/pozycja.JPG

    O jakiej kurwa pozycji pierdolisz?
    Na pierwszej klatce widać przód motocykla i nie widać kierowcy, a na drugiej
    (następnej) widać siedzącego kierowce oraz jego pasażera.
    Oboje siedzą jak Pan Bóg przykazał...

    Nie śmieć więc na grupie szukając flejma/sensacji.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 9. Data: 2011-09-25 11:45:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a tu drugą (następną) http://cita.pl/pic/pozycja.JPG

    tak swoją drogą, czy mi sie tylko wydaje, czy poduszki odpaliły zanim
    jeszcze motocyklista i pasażer choćby drgnęli...
    Niezła szybkość działania.

  • 10. Data: 2011-09-25 11:47:53
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Sep 25, 9:31 am, Grejon <g...@g...com> wrote: