  • 1. Data: 2016-10-07 09:38:05
    Temat: Co kupić - Suzuki V-Strom 650, Kawasaki Versys 650 czy Honda NC 750 X
    Od: RafałB <r...@g...com>

    Witam serdecznie, na wiosnę chciałbym zakupić nowy motocykl turystyczny, rozważam
    jeden z wymienionych w temacie postu modeli.
    Prosiłbym o doradę na temat najczęstszych awarii w tychże modelach.
    Jeździłem już motocyklami demo Hondy i Suzuki, został tylko do oblatania Versys.
    Dodam iż w większości będę jeździł po mieście, ale też na trasy głównie po Polsce,
    miałem sporą przerwę w motocykliźmie dlatego szukam informacji i dorady
    doświadczonych riderów.
    Bardzo przyjemnie jeździło mi się Hondą NC750X z DCT, choć brakowało trochę sprzęgła
    ;)
    Suzuki V-Strom 650 jest bardziej wygodny, mocniejszy, ładnie brzmi ale też ma spory
    moment hamujący silnika.
    Prosiłbym Was o informację na temat tych motocykli, z czym mieliście problemy, jak z
    serwisem i ogólnie jak Wam się nimi jeździ.
    Będę wdzięczny za każdą merytoryczną wypowiedź ;)

    Pozdrawiam - Iżu ;)

  • 2. Data: 2016-10-07 13:27:31
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2016-10-07 09:38, RafałB pisze:
    ale też ma spory moment hamujący silnika.

    To jaskiś problem?
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-10-29 22:05:06
    Od: "August" <a...@b...xxx.xxx>

    [...]
    >Bardzo przyjemnie jeździło mi się Hondą NC750X z DCT, choć brakowało trochę
    >sprzęgła ;)
    [...]

    W maju przejechałem tym DCT 400km w 2dni, polecam, nie zauważyłem nic
    specjalnie niepokojącego w sposobie w działania. Aczkolwiek rzeczywiście
    jest nieco uczucia, że zbiera to coś nieco z "motocyklizmu". Natomiast dla
    rzadziej i spokojniej jeżdzących, jak ja, to mi bardzo pasowało.

  • 4. Data: 2016-10-30 11:48:54
    Od: Glub <g...@g...com>

    Zmiana biegow guzikami zmienia to wrażenie.
    Od dwoch lat nie jezdze nc70?X w zadnym trybie automatycznym. Tylko guziki. Choc
    nożny klikacz bylby jeszcze wygodniejszy

  • 5. Data: 2016-12-02 22:07:48
    Od: m...@g...com

    CBF 600f po 2006, naprawdę porządne moto