  • 1. Data: 2014-03-22 18:38:59
    Temat: Co mozna umiescic na tablicach rejestracyjnych?
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    Myslalem, ze sa jakies zasady, ze nie moze byc wulgarnie czy
    obrazliwie. Tymczasem dzis w Katowicach, pod Urzedem Wojewodzkim
    widzialem Chryslera Crossfire z numerami... S1 CHWDP :)
    Ciekawe kto jest taki odwazny? I jakie ma rozwiniecie tego
    skrotu dla policji ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 2. Data: 2014-03-22 19:15:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Mar 2014 10:38:59 -0700 (PDT), Marcin Kiciński napisał(a):

    > S1 CHWDP :)

    Niezłe :) Musiało masę kosztować i będzie kosztowało ekstra płatność przy
    każdym mandacie :)
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2014-03-22 19:32:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marcin Kiciński pisze tak:

    > Tymczasem dzis w Katowicach, pod Urzedem Wojewodzkim
    > widzialem Chryslera Crossfire z numerami... S1 CHWDP :)

    http://www.verso.pl/lu/s1_chwdp.jpg

    a potem będzie buuuu buuu panie władzo alufelgi mi ukradli :)

    --
    Piter

  • 4. Data: 2014-03-22 19:42:18
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-03-22 18:38, Marcin Kiciński pisze:

    > widzialem Chryslera Crossfire z numerami... S1 CHWDP :)
    > I jakie ma rozwiniecie tego
    > skrotu dla policji ;)

    CH-cę
    W-stąpić
    D-o
    P-policji

    ;)

  • 5. Data: 2014-03-22 20:40:49
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

> [...]

    > widzialem Chryslera Crossfire z numerami... S1 CHWDP :)
    > Ciekawe kto jest taki odwazny? I jakie ma rozwiniecie tego

    CHodźmy Wszyscy Do Pijalni :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 6. Data: 2014-03-22 20:49:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Mar 2014 20:40:49 +0100, huri_khan napisał(a):

    > CHodźmy Wszyscy Do Pijalni :)

    CHcemy Wstapic Do Policji ... i o co sie tu obrazac ? :-)

    J.

  • 7. Data: 2014-03-22 21:18:26
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 22.03.2014 19:15, Jacek Maciejewski pisze:

    > Niezłe :) Musiało masę kosztować i będzie kosztowało ekstra płatność przy
    > każdym mandacie :)

    mandat mandatem, gość bogaty jest. JEdnak co będzie wtedy, gdy on będzie
    potrzebował pomocy policji?

    ToMasz

  • 8. Data: 2014-03-22 21:23:58
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-03-22 21:18, ToMasz pisze:

    > mandat mandatem, gość bogaty jest. JEdnak co będzie wtedy, gdy on będzie
    > potrzebował pomocy policji?

    Chyba sobie jaja robisz :)

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 9. Data: 2014-03-22 21:37:30
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 22.03.2014 21:23, KS pisze:

    > Chyba sobie jaja robisz :)

    był gdzieś taki obrazek (nie iwem czy nie fake) jak policja wodna
    ratowała faceta z wytatuowanym ChWDP. JAk ja bym był policjantem, to
    chyba by mi się gość wyślizgnął podczas próby ratowania.... jakoś tak
    pod śrubę motorówki..

    ToMasz

  • 10. Data: 2014-03-22 22:25:12
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>