  • 1. Data: 2014-03-21 20:34:13
    Temat: Prawnik
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Hej

    Szukam prawnika specjalizującego się w obronie właścicieli pojazdów by
    skuteczny był. Wydaje mi się, że nie tylko ja, ale jakoś nie widzę tutaj
    takiej tematyki.

  • 2. Data: 2014-03-21 21:01:22
    Temat: Re: Prawnik
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-21 20:34, John Kołalsky pisze:
    > Hej
    >
    > Szukam prawnika specjalizującego się w obronie właścicieli pojazdów by
    > skuteczny był. Wydaje mi się, że nie tylko ja, ale jakoś nie widzę tutaj
    > takiej tematyki.

    Zadzwoń na 112 - tam z całą pewnością otrzymasz wyczerpującą informację.

  • 3. Data: 2014-03-21 22:35:10
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 21.03.2014 20:34, John Kołalsky pisze:
    > Hej
    >
    > Szukam prawnika specjalizującego się w obronie właścicieli pojazdów by
    > skuteczny był. Wydaje mi się, że nie tylko ja, ale jakoś nie widzę tutaj
    > takiej tematyki.

    W obronie przed kim?

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2014-03-22 03:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Szukam prawnika specjalizującego się w obronie właścicieli pojazdów by
    > skuteczny był. Wydaje mi się, że nie tylko ja, ale jakoś nie widzę tutaj
    > takiej tematyki.

    Na liscie allegro był ostatnio taki jeden co w poniedziałek przepraszał, ze
    pisał na newsy po spozyciu... ;-)

  • 5. Data: 2014-03-22 11:24:13
    Od: K <...@...c>

    W dniu 22-03-2014 03:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Na liscie allegro był ostatnio taki jeden co w poniedziałek przepraszał, ze
    > pisał na newsy po spozyciu... ;-)

    ten cie moze przeprosic, ze pisze przed zazyciem lekow.

  • 6. Data: 2014-03-22 13:00:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K ...@...c ...

    > ten cie moze przeprosic, ze pisze przed zazyciem lekow.

    Ale przeciez nie chodzi o przepraszanie mnie osobiście. Raczej ogólnie -
    grupę :)

  • 7. Data: 2014-03-23 17:53:07
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Na liscie allegro był ostatnio taki jeden co w poniedziałek przepraszał,
    > ze
    > pisał na newsy po spozyciu... ;-)

    To nie wiem co to jest ta listwa

    Ale wydaje mi się potrzebne nie tylko mnie osobiście, ale potencjalnie
    każdemu. Takie ubezpieczenie prawne.

  • 8. Data: 2014-03-23 22:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > To nie wiem co to jest ta listwa

    Ja tez nie wiem.
    A kto pisał o listwie?

  • 9. Data: 2014-03-23 23:01:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ja tez nie wiem.
    > A kto pisał o listwie?

    Ty. O jakiejś listwie allegro. Ja nie wiem o co biega i jaki ma związek.

  • 10. Data: 2014-03-24 03:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Ty. O jakiejś listwie allegro. Ja nie wiem o co biega i jaki ma związek.

    Zwiazek ma tylko taki, że masz problem z czytaniem.
    Lista allegro to nie listwa allegro...