  • 1. Data: 2009-02-02 22:00:29
    Temat: Co myślicie o tym oscyloskopie
    Od: "kolega" <m...@o...pl>

    http://allegro.pl/item541750649_oscyloskop_cyfrowy_z
    _lcd_5ms_s_5_mhz.html

    Szanowni koledzy co myślicie o tym oscyloskopie wart jest zakupu do
    zastosowań prostych typu elektronika samochodowa

  • 2. Data: 2009-02-02 22:07:47
    Temat: Re: Co myślicie o tym oscyloskopie
    Od: Mario <l...@p...onet.pl>

    kolega pisze:
    > http://allegro.pl/item541750649_oscyloskop_cyfrowy_z
    _lcd_5ms_s_5_mhz.html

    > Szanowni koledzy co myślicie o tym oscyloskopie wart jest zakupu do
    > zastosowań prostych typu elektronika samochodowa

    Nie wystawia faktur i daje gwarancję na 6 miesięcy. Dość niepoważne
    podejście do klientów i do biznesu. Nawet nie chce mi się patrzeć na
    parametry.

    MD

  • 3. Data: 2009-02-02 22:13:09
    Od: "kolega" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Mario" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie wystawia faktur i daje gwarancję na 6 miesięcy. Dość niepoważne
    > podejście do klientów i do biznesu. Nawet nie chce mi się patrzeć na

    no wiem ale moze zerkniesz na parametry proszeeeeee
    i skomentujesz to bedzie wazna opinia dla innych

  • 4. Data: 2009-02-02 22:20:03
    Od: mt <m...@m...pl>

    kolega pisze:
    > http://allegro.pl/item541750649_oscyloskop_cyfrowy_z
    _lcd_5ms_s_5_mhz.html

    > Szanowni koledzy co myślicie o tym oscyloskopie wart jest zakupu do
    > zastosowań prostych typu elektronika samochodowa

    Nie mysle bo padlem ze smiechu jak zobaczylem jakie to ma parametry.

  • 5. Data: 2009-02-02 22:35:49
    Od: Mario <l...@p...onet.pl>

    kolega pisze:
    > Użytkownik "Mario" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > no wiem ale moze zerkniesz na parametry proszeeeeee
    > i skomentujesz to bedzie wazna opinia dla innych

    1 MHz to mało. Może dla amatora by się przydało ale takiego, który
    zajmuje się powolną analogówką np audio. Ale amatorzy często uruchamiają
    cyfrówkę i tu potrzeba ze 20MHz albo i więcej. Może przy elektronice
    samochodowej się nada ale chyba niewielu ludzi zajmuje się tym
    amatorsko. Na wyposażenie warsztatowe to się raczej nie nadaje. Z uwagi
    na model biznesowy. A technicznie nie wiadomo jak z wyzwalaniem,
    wykrywaniem impulsów itp. Na prostokącie z generatora owszem może być
    stabilnie ale czy utrzyma ci w jednym miejscu np impuls na wtryskiwacz
    to tego nie wiesz. Poza tym moim skromnym zdaniem bez dwóch kanałów nic
    się nie zrobi. Często trzeba znaleźć czas między dwoma zdarzeniami.
    Podejrzewam że także w elektronice samochodowej.
    Wygląda na jakiś projekt z pracy dyplomowej. Może lepiej gdyby
    konstruktor sprzedawał to jako zestawy do samodzielnego składania.

    MD

  • 6. Data: 2009-02-03 03:05:22
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > http://allegro.pl/item541750649_oscyloskop_cyfrowy_z
    _lcd_5ms_s_5_mhz.html

    > Szanowni koledzy co myślicie o tym oscyloskopie wart jest zakupu do
    > zastosowań prostych typu elektronika samochodowa

    Wygląda na amatorską robotę. W elektronice samochodowej należy się liczyć
    z chwilowymi dyużymi przepięciami. A ten parametr:
    "maksymalne napięcie wejściowe +/- 20V, maksymalna amplituda sygnału 40V"
    jest mocno niepokojący. Nie wiadomo czy ma zabezpieczenia na wejściu.
    K.

  • 7. Data: 2009-02-03 09:53:03
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 2 Feb 2009 23:00:29 +0100 "kolega"
    <m...@o...pl> napisał:

    >http://allegro.pl/item541750649_oscyloskop_cyfrowy_
    z_lcd_5ms_s_5_mhz.html

    >Szanowni koledzy co myślicie o tym oscyloskopie wart jest zakupu do
    >zastosowań prostych typu elektronika samochodowa

    Nie żartuj.
    W podobnej cenie kupisz jakiś analogowy dwukanałowy oscyloskop który
    napewno sprawdzi się lepiej niż taka zabawka.
    Zobacz: http://allegro.pl/14189_oscyloskopy.html

    --
    RUN"
    Press PLAY then any key:

  • 8. Data: 2009-02-03 15:41:48
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    kolega pisze:
    > http://allegro.pl/item541750649_oscyloskop_cyfrowy_z
    _lcd_5ms_s_5_mhz.html

    > Szanowni koledzy co myślicie o tym oscyloskopie wart jest zakupu do
    > zastosowań prostych typu elektronika samochodowa

    Kiedys na avrfreaks widzialem niepokojaco podobny projekt. Byl oparty o
    ATMega8 i ADC, patrzac na parametry tego nawet by sie mniej wiecej
    zgadzalo. Schematy i firmware byl dostepny za darmo, wiec jak tego
    poszukasz mozesz miec taka zabawke za kilkadziesiat zlotych + troche
    radochy, ze sobie to sam zrobiles.
    Pytanie tylko jakie to ma praktyczne zastosowania? Bo przy tych
    parametrach trudno cos wymyslec.