  • 1. Data: 2009-02-02 14:41:23
    Temat: DVD-LS86 kod regionu.. jak zdjac??
    Od: "MaRkS" <x...@g...pl>

    Jak w temacie.. dostalem DVD-LS86 w prezencie od szwagra z US. Niestety
    urzadzenie posiada blokade regionu. Wiecie jak, a moze kto potrafiby zdjac
    tenze kod regionu??

    dzieki za info

  • 2. Data: 2009-02-02 15:20:38
    Temat: Re: DVD-LS86 kod regionu.. jak zdjac??
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    MaRkS pisze:
> [...]
    > urzadzenie posiada blokade regionu. Wiecie jak, a moze kto potrafiby zdjac

    No to jeszcze chyba zapomniales napisac, ze to Panasonic, a tu wrozek z
    reguly nie ma. Da sie tylko specjalnym pilotem.

    Jingiel

  • 3. Data: 2009-02-02 17:09:14
    Od: "MaRkS" <x...@g...pl>

    > No to jeszcze chyba zapomniales napisac, ze to Panasonic, a tu wrozek z
    > reguly nie ma. Da sie tylko specjalnym pilotem.
    >
    > Jingiel

    Sorry, zapomnialem dodac, ze to Panasonic... ;)
    Jingiel, ale ten model nie posiada pilota...
    Czy nie mozna, jakos.. nie wiem... zmienic soft, zlamac go jakos??

    Thx
    MaRkS

  • 4. Data: 2009-02-02 18:04:15
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Sorry, zapomnialem dodac, ze to Panasonic... ;)
    > Jingiel, ale ten model nie posiada pilota...
    > Czy nie mozna, jakos.. nie wiem... zmienic soft, zlamac go jakos??

    Da sie. 25 funciakow to kosztuje. A w ogole jakie jest info jak wlozysz
    plyte z naszego regionu, bo jak widze on ma tylko sysem NTSC

    Jingiel

  • 5. Data: 2009-02-03 07:17:10
    Od: "MaRkS" <x...@g...pl>

    > Da sie. 25 funciakow to kosztuje. A w ogole jakie jest info jak wlozysz
    > plyte z naszego regionu, bo jak widze on ma tylko sysem NTSC
    >

    > Jingiel

    jak wloze plyte z regionem 2, pokazuje tylko: "Bad Region" i tyle...
    natomiast jak wloze plyte region free.. ;) czyl, np. zrobiona "kopie
    bezpieczenstwa" z usunietym regionem.. to odtwarza prawidlowo...
    mozesz podesla/podac namiary tam gdzie zdejmuja za te 25GBP? Czy to jest
    pewne? tzn. czy na pewno zadziala? Jak wyglada cala operacja? podsylaja
    jakis kod? soft?....???
    Thx
    MaRkS

  • 6. Data: 2009-02-03 08:27:20
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > mozesz podesla/podac namiary tam gdzie zdejmuja za te 25GBP? Czy to jest
    > pewne? tzn. czy na pewno zadziala? Jak wyglada cala operacja? podsylaja
    > jakis kod? soft?....???

    http://www.multiregionupgrades.com/upgrades/panasoni
    c/dvdls86.htm

    Jingiel

  • 7. Data: 2009-02-03 09:40:33
    Od: "MaRkS" <x...@g...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości

    > http://www.multiregionupgrades.com/upgrades/panasoni
    c/dvdls86.htm

    > Jingiel

    THX a lot.
    Co prawda tam jest napisane, ze odblokowuje sie przy uzyciu RC, a moj
    takowego nie posiada.. .. ale napisalem do nich.. zobaczymy co odpowiedza...
    :)

    MaRkS

  • 8. Data: 2009-02-03 09:48:41
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Co prawda tam jest napisane, ze odblokowuje sie przy uzyciu RC, a moj
    > takowego nie posiada.. .. ale napisalem do nich.. zobaczymy co odpowiedza...
    > :)

    To jest jakis ich pilot, ktory generuje sekwencje kodow odblokowujacych
    jak mysle. Gdzies tez czytalem , ze mozna odblokowac tez za pomoca PDA z
    odpowiednim softem. A tak w ogole to pewnie sprzet musi miec odbiornik
    podczerwieni.

    Jingiel

  • 9. Data: 2009-02-03 10:54:38
    Od: "MaRkS" <x...@g...pl>

> [...]
    > jak mysle. Gdzies tez czytalem , ze mozna odblokowac tez za pomoca PDA z
    > odpowiednim softem. A tak w ogole to pewnie sprzet musi miec odbiornik

    No wlasnie.. Musi miec odbiorki podczerwieni.. a moj nie ma.. ;(
    No nic... zobaczymy co odpisza...

    MaRkS