  • 1. Data: 2009-02-02 19:31:03
    Temat: pomiar prądu akumulatora najpierw 0.4A a po chwili 0,008
    Od: "kolega" <m...@o...pl>

    Witam podpinam amperomierze wcale nie najtańszy
    szerogowo w miedzy plusa akumulatora a kleme
    i najpierw uzyskuje prad rzedu 0,4 A a po chwili 0,08

    Który pomiar jest prawidlowy ten po chwili czy ten od razu wysoki ?

    Czy cos z miernikiem nie tak?

  • 2. Data: 2009-02-02 19:40:51
    Od: ggx <g...@g...ggx>

    W dniu 2009-02-02 20:31, kolega pisze:

    > Który pomiar jest prawidlowy ten po chwili czy ten od razu wysoki ?

    Oba.

    --
    pzdrv!
    ggx

  • 3. Data: 2009-02-02 19:42:16
    Od: "kolega" <m...@o...pl>

    Użytkownik "ggx" <g...@g...ggx> napisał w wiadomości

    > Oba.
    >

    > --
    > pzdrv!
    > ggx

    a możecie cos dokładniej ? czemu tak się dzieje ?

  • 4. Data: 2009-02-02 19:44:07
    Od: "kolega" <m...@o...pl>

    Użytkownik "ggx" <g...@g...ggx> napisał w wiadomości

    > Oba.
    >

    > --
    > pzdrv!
    > ggx

    czyli 0.08 A to normalny pobór nie wskazujący na jakieś zwarcia czy lewe
    upływy prądu ?

  • 5. Data: 2009-02-02 19:46:43
    Od: ggx <g...@g...ggx>

    W dniu 2009-02-02 20:44, kolega pisze:

    > czyli 0.08 A to normalny pobór nie wskazujący na jakieś zwarcia czy lewe
    > upływy prądu ?

    Jakie urządzenie?

    --
    pzdrv!
    ggx

  • 6. Data: 2009-02-02 19:48:43
    Od: "kolega" <m...@o...pl>

    > Jakie urządzenie?
    >
    > --
    > pzdrv!
    > ggx

    w jakim sensie jakie urządzenie ? chodzi ci o typ miernika czy typ
    akumulatora i auta ?

  • 7. Data: 2009-02-02 19:53:32
    Od: ggx <g...@g...ggx>

    W dniu 2009-02-02 20:48, kolega pisze:
    > Użytkownik "ggx"<g...@g...ggx> napisał w wiadomości

    > w jakim sensie jakie urządzenie ? chodzi ci o typ miernika czy typ
    > akumulatora i auta ?

    Nie napisałeś jakie urządzenie pobiera taki prąd. Teraz wiadomo, że
    chodzi o auto. Wydaje mi się, że 80 mA jest poprawną wartością. U mnie
    jest około 40 mA. Pierwszy, większy, prąd spowodowany jest pewnie
    uruchamianiem urządzeń w samochodzie - może radio, może komputer.

    --
    pzdrv
    ggx

  • 8. Data: 2009-02-02 19:57:19
    Od: "kolega" <m...@o...pl>

> [...]
    > 40 mA. Pierwszy, większy, prąd spowodowany jest pewnie uruchamianiem
    > urządzeń w samochodzie - może radio, może komputer.

    Tak chodzi o samochód SEAT TOLEDO II
    tdi on nie ma modułu komfortu radio wyłączone, sprawdziłem też lampki w
    bagażniku i podsufitce ale
    wszystko w porządku.
    Męczyła mnie tylko wysoka wartość na początku pomiaru rzędu 0.4 A a dopiero
    po kilku sec schodzi do 0.08 A

  • 9. Data: 2009-02-02 20:43:29
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > bagażniku i podsufitce ale
    > wszystko w porządku.
    > Męczyła mnie tylko wysoka wartość na początku pomiaru rzędu 0.4 A a

    Może alarm?

    Jezeli jest to centralka prąd musi brać.
    A pierwszy prąd - większy - niektóre alarmy tak mają że jeżeli czujki są
    "aktywne" to biorą większy prąd.

    --
    Pawełj

  • 10. Data: 2009-02-02 21:56:57
    Od: "kolega" <m...@o...pl>

    Użytkownik "pawelj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jezeli jest to centralka prąd musi brać.
    > A pierwszy prąd - większy - niektóre alarmy tak mają że jeżeli czujki są

    auto nie ma alarmu
    immo tylko fabryczne