  • 1. Data: 2009-01-12 13:32:31
    Temat: Co robi ta stacja lutownicza ??
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    http://sklep.eraumts.com.pl/index.php/pl_PL,details,
    id_pr,2301,menu_mode,categories.html

    że aż tyle kosztuje ??

    --
    VSS

  • 2. Data: 2009-01-12 13:51:11
    Temat: Re: Co robi ta stacja lutownicza ??
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gkfgpf$217$1@inews.gazeta.pl...
    > http://sklep.eraumts.com.pl/index.php/pl_PL,details,
    id_pr,2301,menu_mode,categories.html

    > że aż tyle kosztuje ??

    Tylko 6 miesięcy gwarancji ??? Kpiny !!!

    Marek

  • 3. Data: 2009-01-12 14:13:58
    Od: Konop <k...@g...pl>

    marko1a pisze:
    > Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    id_pr,2301,menu_mode,categories.html

    > Tylko 6 miesięcy gwarancji ??? Kpiny !!!

    No właśnie też mnie to rozśmieszyło!! Kupujesz sprzęt za 500 000zł (bo
    podana cena jest netto) i może Ci się po pół roku zepsuć ;P... no super
    ;).. pomijam fakt, że z tego co wiem, to zgodnie z polskim prawem
    powinno być chyba 1 rok gwarancji, a 2 lata rękojmi... no ale podstawy
    prawnej nie znam i głowy za to nie dam ;P... tak czy siak - taki sklep
    to mnie może cmoknąć ;P...

    Pozdrawiam!!
    Konop

  • 4. Data: 2009-01-12 14:34:54
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On pon, 12 sty 2009 15:13:58 in article news:<gkfj6v$deo$1@inews.gazeta.pl>
    Konop wrote:
    > ;).. pomijam fakt, że z tego co wiem, to zgodnie z polskim prawem
    > powinno być chyba 1 rok gwarancji, a 2 lata rękojmi...

    Gwarancja nie jest obwiązkowa, a rękojmia obejmuje tylko osoby fizyczne ;)

  • 5. Data: 2009-01-12 14:37:52
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    > Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    id_pr,2301,menu_mode,categories.html

    > Tylko 6 miesięcy gwarancji ??? Kpiny !!!
    >

    > Marek

    Koszt przesyłki 34,20 PLN BRUTTO - chyba nie uwzględni aż tak wysokiego
    ubezpieczenia.
    Poza tym wykłada się symulator rat Żagiel :)

    Michał

  • 6. Data: 2009-01-12 15:13:21
    Od: Padre <P...@n...net>

    VSS pisze:
    > http://sklep.eraumts.com.pl/index.php/pl_PL,details,
    id_pr,2301,menu_mode,categories.html

    > że aż tyle kosztuje ??

    A nic tyle nie kosztuje, cena im się o 100x powiększyła :)

  • 7. Data: 2009-01-12 16:06:45
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 12 Jan 2009 14:32:31 +0100 "VSS" <v...@g...pl> napisał:

    >http://sklep.eraumts.com.pl/index.php/pl_PL,details
    ,id_pr,2301,menu_mode,categories.html

    >że aż tyle kosztuje ??

    Wygląda na jakiś błąd. Chociaż jak kiedyś (w technikum jeszcze)
    pierwszy raz wziąłem do ręki katalog Elfy to byłem przekonany że coś
    im się przestawiło i wydrukowali ceny 10x wyższe niż powinny być :-)

    --
    RUN"
    Press PLAY then any key:

  • 8. Data: 2009-01-12 17:20:33
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Mirek pisze:

    > Gwarancja nie jest obwiązkowa, a rękojmia obejmuje tylko osoby fizyczne ;)

    Rękojmia NIE obejmuje osób fizycznych, tylko przedsiębiorców. I
    oczywiście gwarancja jest dobrowolnym zobowiązaniem gwaranta.

    --
    Filip.

  • 9. Data: 2009-01-12 18:51:20
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > http://sklep.eraumts.com.pl/index.php/pl_PL,details,
    id_pr,2301,menu_mode,categories.html

    > że aż tyle kosztuje ??

    "Sprawnych intelektualnie inaczej" należy omijać "szerszym łuczkiem".
    K.

  • 10. Data: 2009-01-12 19:13:19
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://sklep.eraumts.com.pl/index.php/pl_PL,details,
    id_pr,2301,menu_mode,categories.html

    > że aż tyle kosztuje ??

    http://www.ipmart.com/main/product/AOYUE,710,Focused
    ,Infrared,IR,Welding,System,1242.php?prod=1242