  • 1. Data: 2009-01-12 11:47:56
    Temat: klawiatura uszkodzona izopropanolem?
    Od: "Przemek" <p...@p...fm>

    Witam,
    Klawiature z notebooka (Toshiba) wykapalem w izopropanolu poniewaz kilka
    klawiszy sie 'kleilo' - nie odskakiwaly szybko
    Po takiej kapieli pojawil sie problem - po wlaczeniu komputera piszczy on,
    wyglada to tak, jakby klawisz "Page Up" byl stale wcisniety. Nalezy nacisnac
    dowolny klawisz i przestaje piszczec, jednak przestaje rowniez wtedy dzialac
    wspomniany "Page Up". Sytuacja wyglada tak samo jesli klawiature podlaczymy
    do wlaczonego komputera.

    Co sie moglo stac? Minelo kilka godzin od umycia klawiatury. Czy jest
    mozliwosc, by takim zabiegiem ja zepsuc?

    pozdrawiam,
    Przemek

  • 2. Data: 2009-01-12 16:18:50
    Temat: Re: klawiatura uszkodzona izopropanolem?
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > Klawiature z notebooka (Toshiba) wykapalem w izopropanolu poniewaz kilka
    > klawiszy sie 'kleilo' - nie odskakiwaly szybko

    chcesz powiedziec ze wlozyles cala klawiature do wody w stanie zlozonym? i
    chcesz aby pozniej dzialała po kilku godzinach?

    Rf

    --
    http://www.sxar.pl/ usługi informatyczne
    http://hitarget.sxar.pl/?p=v8 najlepszy GPS RTK

  • 3. Data: 2009-01-12 17:17:50
    Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal(sxat)" <g...@o...pl.usunto> napisał w wiadomości

    > chcesz powiedziec ze wlozyles cala klawiature do wody w stanie zlozonym? i
    > chcesz aby pozniej dzialała po kilku godzinach?

    Właśnie napisał, że nie do WODY...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
    Nie każdy Żywiec to piwo...

  • 4. Data: 2009-01-12 18:33:48
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    --
    Kościół katolicki to siedlisko wszelkiego zła, a szatan ma w nim używanie.
    Użytkownik "Przemek" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Co sie moglo stac? Minelo kilka godzin od umycia klawiatury. Czy jest
    > mozliwosc, by takim zabiegiem ja zepsuc?

    ---------

    Teoretycznie to nie chyba, ze propanol cos porozpuszczał, albo posklejał ?
    Spróbuj jesli to mozliwe zmierzyc opornosc dla tego klawisza przy stanie
    takim jak teraz i po wciśnieciu klawisza.
    Porównaj to z innymi klawiszami. A moze jakies inne styki nie łączą albo cos
    sie uwaliło na sciezkach?
    Ja kiedys całkowicie 'załatwiłem" klawiature PC-ta wylaniem herbaty z
    cytryną. Kwas cytrynowy z herbaty momentalnie rozpuścił ściezki i była do
    wyrzucenia.
    Radze spokojnie z uwaga podchodzic do tematu. Moze to da sie jeszcze
    naprawic?

    Janusz