  • 1. Data: 2009-10-17 10:44:16
    Temat: Co sie najlepiej sprawdzi?
    Od: Rich <r...@p...onet.pl>

    Mam kablówkę i płacę za nią 23 zł - pełna oferta TELKAB analogowy
    http://www.telkab.pl/?txt=9. Chcę zrezygnować na rzecz "mobilnego"
    zestawu który umożliwi mi oglądanie TV w 2 różnych miejscach - zależy
    gdzie pojadę. Co polecacie n, cyfra + czy polsat? Będzie drożej ale
    bardziej wygodnie.
    Z technicznego punktu widzenia i wygody użytkowania potrzebuje dekodera
    któremu nie straszny będzie częsty transport. Podłączam i oglądam ->
    zabieram gdzie indziej -> podłączam i oglądam :)
    Co możecie podpowiedzieć?
    Rich

  • 2. Data: 2009-10-17 11:18:31
    Temat: Re: Co sie najlepiej sprawdzi?
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Rich" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > któremu nie straszny będzie częsty transport. Podłączam i oglądam ->
    > zabieram gdzie indziej -> podłączam i oglądam :)

    Jak zdecydujesz sie na cyfrę to moglbys sie nawet pokusic o dwa niezależne
    zestawy ... i tylko karte zabierasz ze sobą.

    c.

  • 3. Data: 2009-10-17 15:03:48
    Od: "Krzysiek" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@B...pl> napisał w wiadomości

    > Jak zdecydujesz sie na cyfrę to moglbys sie nawet pokusic o dwa niezależne
    > zestawy ... i tylko karte zabierasz ze sobą.

    Ja tak właśnie robię. Mam trzy zestawy na Cyfrę+ - mieszkanie, działka i
    wczasowe lokum.
    Karta do kieszeni i po problemie. Polecam.

  • 4. Data: 2009-10-17 16:01:25
    Od: Rich <r...@p...onet.pl>

    Krzysiek pisze:

    > Użytkownik "Cezar" <c...@B...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tak właśnie robię. Mam trzy zestawy na Cyfrę+ - mieszkanie, działka i
    > wczasowe lokum.
    > Karta do kieszeni i po problemie. Polecam.

    Wszystko fajnie ale jak to zrobić? Do 3018 muszę kupić jakiś zewnętrzny
    czytnik a do 5018 która ma CI albo czytnik albo moduł tak? Jakie to ma
    być? Co to ma być? Technicznie bardziej please ...

  • 5. Data: 2009-10-17 16:13:24
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-10-17 18:01, Rich donosi, że:
    > Wszystko fajnie ale jak to zrobić?Do 3018 muszę kupić jakiś zewnętrzny
    > czytnik a do 5018 która ma CI albo czytnik albo moduł tak? Jakie to ma
    > być? Co to ma być? Technicznie bardziej please ...
    DO 5018 moduł, najlepiej Aston, a do 3018 - Phoenix.
    A w praktyce - ja osobiście - sprzedałbym obydwa i kupił albo jakieś
    tunery po Cyfrze, albo jakieś tanie Ferdki FK6900, ewentualnie Linbox,
    Globo/Opticum etc.

  • 6. Data: 2009-10-17 16:18:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rich" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Wszystko fajnie ale jak to zrobić? Do 3018 muszę kupić jakiś zewnętrzny
    > czytnik a do 5018

    A co to jest 3018 lub 5018?
    Fergusony?

    >która ma CI albo czytnik albo moduł tak?

    Żeby było wygodnie to raczej coś z czytnikiem Seca.
    Względnie uniwersalnym.

  • 7. Data: 2009-10-17 16:19:57
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    > Wszystko fajnie ale jak to zrobić? Do 3018 muszę kupić jakiś zewnętrzny
    > czytnik a do 5018 która ma CI albo czytnik albo moduł tak? Jakie to ma
    > być? Co to ma być? Technicznie bardziej please ...

    kup cos z uniwersalnym czytnikiem np takie cos:
    http://www.dipol.com.pl/tuner_dvb_ferguson_fk-6900_c
    r_A99239.htm

    choc, jak nie chcesz miec problemów z listami kanalów i miec je na tych
    samych pozycjach w obu tunerach to kupi jakis odbiornik, ktory daje
    yfra. -> allero

    c.

  • 8. Data: 2009-10-17 16:20:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
    > Nastał dzień 2009-10-17 18:01, Rich donosi, że:
    > DO 5018 moduł, najlepiej Aston, a do 3018 - Phoenix.

    Bez sensu.
    Moduł droższy niż sam tuner jest wart zapewne.

    > A w praktyce - ja osobiście - sprzedałbym obydwa i kupił albo jakieś
    > tunery po Cyfrze,

    Dokładnie.
    Najlepiej przy podpisywaniu nowej umowy wziąć jakieś Strongi na własność,
    obecnie gdzieś po 100 zł.

  • 9. Data: 2009-10-17 16:22:55
    Od: Rich <r...@p...onet.pl>

    sat_diver pisze:
> [...]
    > A w praktyce - ja osobiście - sprzedałbym obydwa i kupił albo jakieś
    > tunery po Cyfrze, albo jakieś tanie Ferdki FK6900, ewentualnie Linbox,

    Fergusona 3018 ma siotra a ja mam Fergusona 5018 CI.
    Proszę o poradę jakie czytniki|moduły do nich kupić albo jeśli to
    nieopłacalne to jakie inne Dekodery kupić które umożliwią używanie kart
    TNK i Cyfra+.

  • 10. Data: 2009-10-17 16:40:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Proszę o poradę jakie czytniki|moduły do nich kupić albo jeśli to
    > nieopłacalne to jakie inne Dekodery kupić które umożliwią używanie kart

    Najtaniej pewnie wyjdzie sprzęt odkupiony od Cyfry.
    Strong czy Pace kupowany przy podpisywaniu umowy kosztuje obecnie 79 zł.
    Zapewne sporo z nich pojawia się na allegro od razu.