  • 1. Data: 2009-10-15 12:20:53
    Temat: telewizor LCD LG 37" - tuner DVB-T - jak dodać ręcznie multipleks
    Od: Toworek <T...@0...com>

    Witam,
    kupiłem niedawno TV LG LCD, modelu w tej chwili nie pamiętam, ale widziałem , że
    wszystkie
    LG mają podobne oprogramowanie. Chodzi mi o ręczne dodanie programów DVB-T, wiem, ze
    przy
    automatycznym szukaniu TV szuka multipleksów cyfrowych i dodaje, ja jednak tego
    pełnego
    skanu zrobić nie mogę gdyż mam podłączoną kablówkę i poukładełem sobie wszystkie
    programy
    w swojej kolejności i nie chcę tego powtarzać, dvb-t ma być na dokładkę do tego co
    jest a
    antena będzie przełączana. Próbowałem dodać ręcznie kanał cyfrowy podając kanał
    pierwszego
    multipleksu niestety TV twierdzi że nie ma na tym kanale sygnału dvb-t a wiem, że
    jest bo
    sasiad przez ścianę bez problemu odbiera. Czy jest jakiś magiczny sposób żeby dodać,
    najlepiej wyszukać automatycznie wszystkie cyfrowe kanały? Instrukcja nie zawiera
    tych
    informacji.

    T.

  • 2. Data: 2009-10-15 13:43:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Toworek" <T...@0...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > programy w swojej kolejności i nie chcę tego powtarzać, dvb-t ma być na
    > dokładkę do tego co jest a antena będzie przełączana.

    A po co?
    Sumator i jechane, o ile się nie nakładają częstotliwości.

  • 3. Data: 2009-10-15 13:59:56
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Cavallino wrote:

    > A po co?
    > Sumator i jechane, o ile się nie nakładają częstotliwości.

    Sumator i filtr na kanał 48, bo bez tego może być kiepsko.
    Natomiast w niczym to nie zmienia problemu ustawienia poszczególnych
    programów.

    M.

  • 4. Data: 2009-10-16 08:39:28
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 15 Oct 2009 15:59:56 +0200, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >Sumator i filtr na kanał 48, bo bez tego może być kiepsko.

    a kto tu napisal, ze wlasnie na 48 kanale cos chodzi?

    A moje pytanie zblizone: a w takim TV to nie daloby sie rozdzielic
    wejsc na analogowa glowice i na cyfrowa glowice?

    Ja pewnie tez niedlugo sobie jakis tv zakupie, ale poki co to kablowke
    sobie zostawie (jeszcze na kilka lat).

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2009-10-16 09:23:44
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a...@p...pl pisze:

> [...]
    > wejsc na analogowa glowice i na cyfrowa glowice?
    >
    > Ja pewnie tez niedlugo sobie jakis tv zakupie, ale poki co to kablowke

    to prośba do producentów, by robili osobne wejścia

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 6. Data: 2009-10-16 10:19:23
    Od: Wmak <w...@g...pl>

    On 16 Paź, 11:23, pawell32 <p...@w...pl> wrote:

    > to prośba do producentów, by robili osobne wejścia

    Kablówki mogłyby retransmitować z powietrza do kabla cały multiplex
    DVB-t.

  • 7. Data: 2009-10-16 10:20:07
    Od: Toworek <T...@0...com>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Toworek" <T...@0...com> napisał w wiadomości
    >
    > A po co?
    > Sumator i jechane, o ile się nie nakładają częstotliwości.

    niestety zakłócają się dość mocno :( trzeba przełączać.

  • 8. Data: 2009-10-16 10:30:42
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Wmak pisze:

    > Kablówki mogłyby retransmitować z powietrza do kabla cały multiplex
    > DVB-t.

    mało która kablówka poza tymi największymi są do tego
    przystosowane

  • 9. Data: 2009-10-16 10:32:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > niestety zakłócają się dość mocno :(

    No to nacisk na kablówkę, żeby się wynieśli z pasma dla dvb-t, a najlepiej
    je retransmitowali.

  • 10. Data: 2009-10-16 10:32:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > mało która kablówka poza tymi największymi są do tego
    > przystosowane

    A jakie tu przystosowanie jest potrzebne?