  • 51. Data: 2012-04-17 14:36:24
    Temat: Re: Co si? sta?o z mercedesami ?
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-17 13:39, Ukaniu pisze:

    > Pieś żre bo mu smakuje i ludzie kupują czy to jakoś inaczej działa?
    > Najstarszy doskonale zdrowy znany mi pies żyje na taniej karmie z
    > Tesco ;-)

    Generalnie pies nie jest w stanie wybrać co dla niego jest dobre i
    zdrowe, a co nie. Jak mu dasz padlinę po której wysiądzie wątroba to też
    ją zje z apetytem, a potem zdechnie. Każdy pies ma inną przemianę
    materii, inne wymagania co do suplementów, inny sposób życia, inną
    odporność, różnie działające narządy wewnętrzne. Powinno się dobrać
    odpowiednią dietę. Ja układam diety psom sportowym, myśliwskim,
    leniuchom leżącym na kanapie w domu, itd... Natomiast ta karma z Tesco
    to same trociny - szkoda psa.

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 52. Data: 2012-04-17 14:40:15
    Temat: Re: Co się stało z mercedesami ?
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-04-15 22:10, Jackare pisze:
    > Stały się passe? Nie są już trendy? Kiedyś, w czasach powiedzmy W124,
    > W210, W202 mogło się wydawać że mercedes w PL jest zjawiskiem
    > społecznym: oddzielał nuworyszy, biznesmenów, lekarzy, prawników i
    > mafiosów od całej reszty. A teraz co? Przesiedli się do audi i suv'ów
    > wszelkiej maści?
    > Zresztą chrzanić ich? Co się stało z mercedesami że ich tak mało jeździ?
    > jakby nie patrzeć to dobre samochody są....

    Widziałem niedawno jak nowa C klasa stała na poboczu niedaleko mojego
    domu z palącym się silnikiem 30m dalej pan w białej koszuli. Płomienie
    były tak na 3-4m i straż już jechała wiec nawet nie chciało mi się
    zwalniać i ośmieszać swoją gaśnicą. Odpowiadając na twoje pytanie -
    pewnie wszystkie się spaliły...

    Rafał