  • 1. Data: 2010-08-15 12:14:52
    Temat: Pioruny
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Moje pierwsze udane polowanie na pioruny. Miejscówka przypadkowa.
    Szczęśliwie miałem przy sobie odpowiedni aparat, statyw i wężyk. :)

    http://picasaweb.google.pl/pawel79w/Pioruny#

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --

    http://www.prawnicydlabiznesu.pl/

  • 2. Data: 2010-08-15 12:59:42
    Temat: Re: Pioruny
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <i48lns$1ue$1@news.onet.pl>,
    Paweł W. nabazgrał:
    > Moje pierwsze udane polowanie na pioruny. Miejscówka przypadkowa.
    > Szczęśliwie miałem przy sobie odpowiedni aparat, statyw i wężyk. :)
    >
    > http://picasaweb.google.pl/pawel79w/Pioruny#

    Heh, to ja w pierwszym tygodniu posiadania GX-10 dałem radę
    złapać błyskawicę z ręki :]

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Wykrakałem?

  • 3. Data: 2010-08-15 14:09:58
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    l...@l...localdomain pisze:

    > Heh, to ja w pierwszym tygodniu posiadania GX-10 dałem radę
    > złapać błyskawicę z ręki :]

    Niewątpliwie jesteś dajhardem, a ja nie. ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --

    http://www.prawnicydlabiznesu.pl/

  • 4. Data: 2010-08-15 14:58:07
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 15 Aug 2010 16:09:58 +0200, "Paweł W." napisał(a):

    > Niewątpliwie jesteś dajhardem, a ja nie. ;)

    Prawdziwy dajhard to łapie błyskawicę do ręki ;)

    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons
    tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
    they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
    beautiful. Everything was beautiful."

  • 5. Data: 2010-08-15 18:33:18
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał

    > Prawdziwy dajhard to łapie błyskawicę do ręki ;)

    Prawdziwy dajhard robi błyskawicy macro manualną stałką na ruskim mieszku.

    adam

  • 6. Data: 2010-08-15 18:57:52
    Od: JD <j...@g...com>

    On 15 Sie, 14:14, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Moje pierwsze udane polowanie na pioruny. Miejscówka przypadkowa.
    > Szczęśliwie miałem przy sobie odpowiedni aparat, statyw i wężyk. :)
    >
    > http://picasaweb.google.pl/pawel79w/Pioruny#

    Przegląda się ... błyskawicznie :)

    JD

  • 7. Data: 2010-08-15 20:33:21
    Od: "Piotr Sz." <a...@a...pl>

    > http://picasaweb.google.pl/pawel79w/Pioruny#

    Zestaw do tego temat p.t. "balans bieli" i da sie obejrzec. :-)

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com

  • 8. Data: 2010-08-16 06:17:23
    Od: "mihu" <f...@w...pl>

    > Przegląda się ... błyskawicznie :)

    dokladnie :)

    pozdr
    M.

  • 9. Data: 2010-08-16 06:52:18
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2010-08-15 14:14, "Paweł W." pisze:

    > http://picasaweb.google.pl/pawel79w/Pioruny#

    Wybierz jedno najlepsze i je pokaż. W czasach fotografii cyfrowej sam
    fakt złapania błyskawicy mało kogo nawilża.

    --
    bans

  • 10. Data: 2010-08-16 07:03:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    bans pisze:
    > Wybierz jedno najlepsze i je pokaż. W czasach fotografii cyfrowej sam
    > fakt złapania błyskawicy mało kogo nawilża.

    Ależ to było kiedyś fajno błyskawicę złapać Zenitem... Można było wysłać
    do Młodego Technika czy Foto :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl