  • 1. Data: 2013-11-02 19:08:38
    Temat: Co to jest to biale
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Do ktorego sa przymocowane wszystkie plytki tego robota?
    http://www.seeedstudio.com/depot/images/product/The%
    20Spark%20Core_03.jpg
    To jest jakas plytka z otworami, a pod nia przewody laczace. Pytanie co to
    za material?

  • 2. Data: 2013-11-02 19:42:15
    Temat: Re: Co to jest to biale
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 02.11.2013 19:08, Ghost wrote:
> [...]
    20Spark%20Core_03.jpg
    > To jest jakas plytka z otworami, a pod nia przewody laczace. Pytanie co

    Na podstawie tego zdjęcia mogę powiedzieć tylko tyle co i Ty: biały
    materiał :P na logikę biorąc to jakieś tworzywo sztuczne, coś więcej
    trzeba o tym wiedzieć?

    Jakub Rakus

  • 3. Data: 2013-11-03 08:56:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jakub Rakus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    20Spark%20Core_03.jpg

    > Na podstawie tego zdjęcia mogę powiedzieć tylko tyle co i Ty: biały
    > materiał :P na logikę biorąc to jakieś tworzywo sztuczne, coś więcej
    > trzeba o tym wiedzieć?

    Zastanawiam sie po prostu czego uzyc samemu do takiego sklecania plytek.

  • 4. Data: 2013-11-03 10:47:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
> [...]
    20Spark%20Core_03.jpg
    > To jest jakas plytka z otworami, a pod nia przewody laczace. Pytanie

    a co to ma za znaczenie?

  • 5. Data: 2013-11-09 17:51:04
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

> [...]
    20Spark%20Core_03.jpg
    > To jest jakas plytka z otworami, a pod nia przewody laczace. Pytanie co to

    wygląda mi to na pcb czyli płytę główną z powierzchniówką i konektorami (w
    to wpięty jest tytułowy spark core), obłożone z góry, być może z dołu też,
    jakąs białą folią/kalką, nazwałbym to tez kliszą dla lepszego opisania. coś
    analogicznego siedzi często pod pcb w zasilaczach tam gdzie powierzchnia
    jest blisko obudowy. przy wtyczce po prawej widać też zamontowany na tej
    powierzchni hebelek. ale gdyby na siłę szukac czegoś konstrukcyjnego w
    takiej konfiguracji to dobra byłaby 5mm płyta piankowa, taka jak często
    stosują do tablic ściennych, standów itp. spieniony styren oklejony z 2
    stron woskowanym lub malowanym lub krokalinowanym papierem albo polietylenem

  • 6. Data: 2013-11-09 18:08:36
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    http://www.kickstarter.com/projects/sparkdevices/spa
    rk-core-wi-fi-for-everything-arduino-compatible
    nazywaj1 to shieldami (szyldami) ;)

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 7. Data: 2013-11-09 22:08:50