  • 1. Data: 2011-02-24 22:57:16
    Temat: Lampa R1100rt.
    Od: "kapec" <k...@o...pl>

    Witam Szanowne Kolezenstwo.
    Jako zem swiezy w temacie BMW (nie moto ogolnie), chcialbym zapytac kolegow o
    rzecz nastepujaca. Moto BMW R1100 RT, pobity jest klosz kierunkowskazu
    tylniego, ktory jak powszechnie wiadomo jest w tym modelu lampa zespolona.
    Czesci jak na lekarstwo, w alledrogo nie namierzylem ani sztuki. Wiec zapytuje:
    czy da sie kupic sam taki klosz? Toz z czegos jednak musza ta lampe skladac. A
    jezeli sie nie da, to gdzie koledzy beemkowcy sie zaopatruja w czesci? A moze
    komus zbywa taka lampa? Moze byc nawet czesc lampy, byle sam pomarancz kierunku
    prawego byl sprawny.
    Bardzo serdecznie dziekuje za uwage i pozdrawiam
    kapec

  • 2. Data: 2011-02-24 22:59:44
    Temat: Re: Lampa R1100rt.
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    www.ebay.de

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2011-02-25 02:12:30
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    Ja jestem z Lublina i części do F650 kupowałem w salonie BMW na
    zemborzyckiej, nie było problemu z najmniejszymi duperelami, a i ceny jakies
    znosne byly. Teraz mam TDM900 zatem nie jestem na biezaco. Ale moze zadzwon
    i sie dowiedz, mysle ze nie bedzie tak drogo, jak sie spodziewasz.

  • 4. Data: 2011-02-25 11:03:57
    Od: mst <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Feb 2011 23:57:16 +0100 osobnik zwany kapec
    wystukał:

> [...]
    > lampa zespolona. Czesci jak na lekarstwo, w alledrogo nie namierzylem
    > ani sztuki. Wiec zapytuje: czy da sie kupic sam taki klosz?

    popatrz tu:
    http://www.boxer-parts.eu/
    są fiszki katalogowe i dostaniesz cenę.
    popytaj też w salonach BMW, o dziwo takie części są taniutkie.
    Za klosz kierunkowskazu do mojego zapłaciłem ok. 30zł.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 5. Data: 2011-02-25 11:52:36
    Od: k...@o...pl

    > popytaj też w salonach BMW, o dziwo takie części są taniutkie.

    Klopot polega na tym, ze niestety jest to element nierozbieralny (teoretycznie)
    i nie mozna kupic samego klosza a za lampe winszuja sobie 360zl. Znalazlem na
    ebayu uzywke za 60 ojro z wysylka, jak nie wpadne na pomysl jak klosik zdobyc
    bede musial zakupic.
    Kapec

  • 6. Data: 2011-02-25 13:02:06
    Od: mst <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Feb 2011 12:52:36 +0100 osobnik zwany kapec
    wystukał:

    a fucktycznie :(

  • 7. Data: 2011-02-25 15:07:53
    Od: k...@o...pl

    Przy okazji zapytam o jeszcze jeden detal. Mianowicie chodzi o zamkniecia
    kufrow. Czy to jest jakas bolaczka? Znalazlem 3 sztuki w ogloszeniach,
    wszystkie z wyjetym mechanizmem zamykania. A tymczasem potrzebny mi jest ten
    element, ktory wychodzi z kufra "od tylu" lapiac za rame przy opuszczaniu
    raczki. Oczywiscie na podanej stronie element ten wystepuje jako calosc i
    kosztuje pincet :(
    Kapec