  • 1. Data: 2009-11-26 17:17:28
    Temat: Co to za transmisja?
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Witam.

    Poczytałem sobie pare projektów przechwytywania transmisji z bezprzewodowych
    termometrów itp.
    Wziełem sobie dalekowschodnie urządzonko swoje, podłaczyłem odbiornik do
    laptopa, odpaliłem prosty programik i patrze co mi wyszło z nadajnika.
    Tutaj nadaje 22.3
    http://img510.imageshack.us/img510/3015/223.gif
    a tutaj 22.5
    http://img263.imageshack.us/img263/3517/225j.gif

    długo leci 1 (stan wysoki na wykresie) potem dołek 300us i impuls 125us pieć
    razy.
    Po tym piatym dołek 650us, impuls 200us, dołek 650, impuls 200, dołek 200,
    ipuls 200 i dołek 1000us.
    Potem impulsy i przerwy po 400 lub 200us.
    Pod koniec przerwy po 800us
    I tak w kółko...

    Co to jest? Czegoś takiego nie namierzyłem w internecie.
    Wygląda mi na to, że sie nie da tego prosto rozgryźć.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2009-11-26 19:28:50
    Temat: Re: Co to za transmisja?
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Irokez pisze:
> [...]
    > Co to jest? Czegoś takiego nie namierzyłem w internecie.
    > Wygląda mi na to, że sie nie da tego prosto rozgryźć.

    Jak na klombie pod oknem pojawiły się kręgi, to masz problem...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 3. Data: 2009-11-26 19:40:41
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
    wiadomości news:4b0ed6ee$1@news.home.net.pl...

    > Jak na klombie pod oknem pojawiły się kręgi, to masz problem...

    Jest gorzej, trawa znikła a jest asfalt...

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2009-11-26 20:28:48
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "Irokez" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
    > wiadomości news:4b0ed6ee$1@news.home.net.pl...

    > Jest gorzej, trawa znikła a jest asfalt...

    Kręgi na asfalcie to latwo wytłumaczyć == maniacy "driftu" pozostawiają.

    Włodek ;)

  • 5. Data: 2009-11-26 23:30:23
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Irokez pisze:

> [...]
    > Wziełem sobie dalekowschodnie urządzonko swoje, podłaczyłem odbiornik do
    > laptopa, odpaliłem prosty programik i patrze co mi wyszło z nadajnika.
    [...]
    > Co to jest? Czegoś takiego nie namierzyłem w internecie.

    To transmisja z czujników nie jest szyfrowana? Odważne.
    Łatwo byłoby zrobić "udawacz" dowolnej temperatury/ciśnienia etc.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2009-11-27 08:28:58
    Od: "mm" <t...@p...fm>

    > Witam.
    >
    > Poczytałem sobie pare projektów przechwytywania transmisji z
    > bezprzewodowych termometrów itp.
    > Wziełem sobie dalekowschodnie urządzonko swoje, podłaczyłem odbiornik do

    możesz zapodać linka do tych projektów bo coś z googlem słabo mi idzie

  • 7. Data: 2009-11-27 09:48:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl>

    > To transmisja z czujników nie jest szyfrowana? Odważne.
    > Łatwo byłoby zrobić "udawacz" dowolnej temperatury/ciśnienia etc.

    W koncu to nie urzadzenie przemyslowe czy lotnicze, tylko domowe o
    znikomej odpowiedzialnosci.
    Szyfrowanie by sie przydalo tylko po to, zeby nie odbierac sygnalow
    z innego czujnika.

    A. tak swoja droga .. rozbebeszylem klawiature radiowa, moze
    pozniej sfotografuje, ale tak na oko to ma jakas bardzo prosty ten
    nadajnik.

    J.

  • 8. Data: 2009-11-27 17:01:46
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-27 10:48:42 +0100, "J.F." <j...@p...onet.pl> said:

    > A. tak swoja droga .. rozbebeszylem klawiature radiowa, moze pozniej
    > sfotografuje, ale tak na oko to ma jakas bardzo prosty ten nadajnik.

    Najprosztsza droga do keyloggerów? ;))))

    --
    DJ

  • 9. Data: 2009-11-27 19:36:10
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    http://bertrik.sikken.nl/433mhz/index.html
    http://www.alyer.frihost.net/thn128decoding.htm

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2009-12-01 02:10:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Nov 2009 18:01:46 +0100, DJ wrote:

    >Najprosztsza droga do keyloggerów? ;))))

    Tez.

    Chodzilo mi bardziej o to ze widze wiekszy uklad podlaczony do matrycy
    klawiatury,ht82k68e, a gdzies dalej .. dwa kwarce i przy nich pare
    tranzystorow. Zadnych cewek, filtrow - tak jakby trywialny generator i
    jeszcze trywialniejsze kluczowanie ..

    J.