  • 1. Data: 2010-11-23 10:07:15
    Temat: Co to za wersja Stilo ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Hej.

    Widzialem wczoraj na trasie, ale z naprzeciwka pojechal.

    Co to za jakas limitowana wersja stilo, niestety na tym zdjeciu nie jestem w
    stanie rozczytac
    http://cokupic.pl/i/om_big3665675.jpg

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-11-23 10:16:58
    Temat: Re: Co to za wersja Stilo ?
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 23 Lis, 10:07, "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> wrote:
    [ciach]
    Stilo Uproad.

    --
    pzdr
    Alex

  • 3. Data: 2010-11-23 10:17:25
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-23 10:07, Adam Szewczak pisze:
> [...]
    >
    > Widzialem wczoraj na trasie, ale z naprzeciwka pojechal.
    >
    > Co to za jakas limitowana wersja stilo, niestety na tym zdjeciu nie

    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90

  • 4. Data: 2010-11-23 10:19:35
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Adam Szewczak napisał:

> [...]
    >
    > Widzialem wczoraj na trasie, ale z naprzeciwka pojechal.
    >
    > Co to za jakas limitowana wersja stilo, niestety na tym zdjeciu nie
    Ech google Ci nie dziala czy jak? :-)
    To jest Fiat Stilo Uproad.
    http://www.autoinfo.pl/auto-swiat/fiat-stilo-multiwa
    gon-uproad-zaden-tylko
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-11-23 10:21:22
    Od: "Adam Szewczak" <h...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Alex81" <a...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    8g2000yqd.googlegroups.com...
    > On 23 Lis, 10:07, "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

    Dzieki, taka ciekawostka przyrodnicza w sumie. Na mobilu ledwo kilka
    sztuk :D

    PZDr
    Adam

  • 6. Data: 2010-11-23 10:22:20
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości grup dyskusyjnych:icg0sk$v5j$...@n...onet.pl...

    > Ech google Ci nie dziala czy jak? :-)
> [...]

    To wlasnie z google mam to zdjecie, jakbym na tym zdjeciu doczytal to
    bym nie pytal :P

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2010-11-23 10:31:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-23 10:22, Adam Szewczak pisze:

    > To wlasnie z google mam to zdjecie, jakbym na tym zdjeciu doczytal to
    > bym nie pytal :P

    Nie chcę nic mówić, ale może czas się udać do specjalisty? ;)

  • 8. Data: 2010-11-23 10:43:56
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:icg1ld$v72$...@n...dialog.net.pl...

    > Nie chcę nic mówić, ale może czas się udać do specjalisty? ;)
    >
    > --

    Nie nie trzeba

    PZDr
    Adam

  • 9. Data: 2010-11-23 16:06:18
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Adam Szewczak pisze:
> [...]
    >
    > Widzialem wczoraj na trasie, ale z naprzeciwka pojechal.
    >
    > Co to za jakas limitowana wersja stilo, niestety na tym zdjeciu nie

    W sumie nie jestem fanem fiata ale ten akurat naprawdę ładny!