  • 1. Data: 2020-05-11 21:20:16
    Temat: Co to za złacze na kabel?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć. Jaka jest nazwa obiegowa tego typu złacza:

    https://a.allegroimg.com/s720/03c5a8/07e5b5dd4ee0968
    9e55e2bb3852c

    Mówimy o tym pomarańczowym na dwa piny. Na razie wydaje mi się że to
    XT60/JY60 ewentualnie 30, ale jestem pewny że modelarze używają też
    innej nazwy, być może żargonowo.

    Albo inaczej, szukam czegoś o obciązalności koło 20A+, możliwie w
    płaskim kształcie, wtyg/gniazdo na kabel, napięcie 24V, wymuszona
    polaryzacja, niekoniecznie lutowane, nawet lepiej ja by było
    zaprasowane. Ktoś może coś zasugerować? XT są lutowane i jakoś nie widzę
    prasowanych.

    Do wyboru na razie mam XT30/XT60 z uwagi na popularność.

  • 2. Data: 2020-05-12 10:30:38
    Temat: Re: Co to za złacze na kabel?
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 11.05.2020 o 21:20, heby pisze:
> [...]
    9e55e2bb3852c

    > Mówimy o tym pomarańczowym na dwa piny. Na razie wydaje mi się że to

    Jeśli to drugie to USB-C to raczej XT90, ale nie będę się upierał.

> [...]
    > prasowanych.
    >
    > Do wyboru na razie mam XT30/XT60 z uwagi na popularność.

    To porządne złącza, tak bym wybrał. Tak nawiasem, są do nich osłonki na
    tylną część.

    P.P.