  • 1. Data: 2009-06-09 11:26:47
    Temat: Co wybrac Omnia czy Nokia5800
    Od: " Alr" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Szukam telefonu, który zastąpi mi PDA, nawigację i telefon. Planowałem zakup
    Nokii 5800, ale rożnie o niej piszą, wpadł mi w oko Samsung Omnia i900. Który
    z nich będzie lepszym zakupem. Przyznam się, że po używaniu PDA z WM5
    powiedziałem, że nigdy więcej WM. Ale może coś się poprawiło?

    Jak wypada porównanie tych 2 telefonów:
    1. Czas pracy
    2. Czytelność wyświetlacza, zwłaszcza na zewnątrz
    3. Stabilność systemu
    4. Wytrzymałość mechaniczna
    5. Jakość zdjęć z "aparatu"
    6. No i ogólnie - co byście polecili

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2009-06-10 06:55:45
    Temat: Re: Co wybrac Omnia czy Nokia5800
    Od: "Daniel" <m...@g...pl>

    Użytkownik " Alr" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak wypada porównanie tych 2 telefonów:
    > 1. Czas pracy
    > 2. Czytelność wyświetlacza, zwłaszcza na zewnątrz

    Polecam Ci omnię, korzystam z niej 9 miesięcy i WM6 jest o niebo lepszy od
    symbiana. Przez lata kupowałem zawsze nokię ale co nowszy model to tak
    naprawdę gorszy - w E50 klawiatura ścierała się co 3 m-ce, wymieniali na
    gwarancji co prawda ale to i tak na niewiele się zdawało, E65 bateria nie
    wytrzymywała nawet jednego dnia przy intensywnym korzystaniu a do tego
    podświetlenie klawiatury było naprawiane 3 razy. Co do 5800 to przyznam, że
    nie miałem ale z racji tego, że to nokia nie chcę mieć. Samsung robi
    naprawdę dobre zdjęcia i bateria, która trzyma 2-3 dni przy moim
    korzystaniu. Pozdrawiam Daniel.

  • 3. Data: 2009-06-10 08:16:38
    Od: " Alr" <a...@g...pl>

    Daniel <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > nie miałem ale z racji tego, że to nokia nie chcę mieć. Samsung robi
    > naprawdę dobre zdjęcia i bateria, która trzyma 2-3 dni przy moim

    Dzięki za odpowiedź,
    Jeśli znalazłbyś chwilkę to napisz o co chodzi tym mało czułym ekranem (tak
    coś pisali w teście), było też o niestabilnym oprogramowaniu (ale była to
    wczesna wersja), skrzypiąca klapka baterii :) no i ogólnie jak znosi codzienną
    eksploatację (zwłaszcza ekran) - mam PDA, ale on zazwyczaj w futerale, a
    telefon używa się "nieco" intensywniej.

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 4. Data: 2009-06-10 14:20:32
    Od: "P1" <p...@o...pl>

    Daniel wrote:

    > Polecam Ci omnię, korzystam z niej 9 miesięcy i WM6 jest o niebo
    > lepszy od symbiana. Przez lata kupowałem zawsze nokię ale co nowszy
    > model to tak naprawdę gorszy
    [ciach]

    Czy Wy również macie czasem podobne wrażenie, że czy to w usenecie, czy to
    na różnych forach, pojawiają się od czasu do czasu posty z pytaniem o wybór
    telefonu o temacie np. "Omnia vs Inny telefon"? I zwykle w pierwszej
    odpowiedzi zachwalana jest ta Omnia :-)

    Czy to zbieg okoliczności, czy taki śmieszny marketing szeptany Samsunga?
    Oczywiście nie mówię, że tak jest w przypadku tego konkretnego tematu.

    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 5. Data: 2009-06-10 14:44:07
    Od: " Alr" <a...@g...pl>

    P1 <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy to zbieg okoliczności, czy taki śmieszny marketing szeptany Samsunga?
    > Oczywiście nie mówię, że tak jest w przypadku tego konkretnego tematu.

    Hmm, trudno powiedzieć, ja rzeczywiście szukam telefonu, kilka postów niżej
    pytałem n/t Nokii 5800 vs. E66. Bardziej skłaniałem się do czegoś z ekranem
    dotykowym - czyli 5800 lub coś innego - pytanie czy WM6 jest stabilny, bo z 5
    są kłopoty na moim PDA.
    Więc jeśli ktoś mógłby coś podpowiedzieć o rozsądnych gabarytach i cenie -
    jestem otwarty na propozycję.

    Pozdr.
    Janusz

  • 6. Data: 2009-06-10 19:12:30
    Od: "Benek" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Daniel" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    Nokia E71
    trzyma spokojnie 3 dni przy zabawie telefonem a przy normalnym używaniu
    dłużej w dodatku bardzo intuicyjna i prosta nie trzeba stukać i celować
    rysikiem aby napisać sms czy dostać sie do funkcji.

  • 7. Data: 2009-06-15 07:23:10
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Imho 5800 odpada, Nokia przeniosla jakis czas nie modyfikowanego symbiana
    s60-3rd na sprzet bez klawiatury. Nie wiem jak inni, ja mialem wrazenie
    jakbym uzywal prototypu w wersji bardzo wczesnej, podobnie jak w przypadku
    chinskich podrobek telefonow z ebaya.

    --
    pozdr