eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Problem z poł. przychodzącymi- przeniesiony numer do Play
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2009-06-09 06:29:31
    Temat: Problem z poł. przychodzącymi- przeniesiony numer do Play
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Witam,

    Od momentu przeniesienia numeru z Mova do Play nie mogą się do mnie
    dodzwonić użytkownicy sieci Era ("nie ma takiego numeru"- nieważne,
    czy mam w ogóle telefon włączony).

    Problem jest ewidentnie w rozpoznawaniu przynależności numeru:

    Era- podaje źle (Plus):
    http://is.eranet.pl/updir/era.cgi

    Tu też jest źle:
    http://www.sprawdz-numer.pl/
    (podaje Carrefour Mova)

    Orange podaje dobrze (P4):
    http://www.orange.pl/portal/map/map/check_number

    Ktoś miał podobny problem?
    Jak przekonać toporny BOK, żeby raczyli to naprawić?

    W odpowiedzi na zgłoszenie wypocili długi formularz,
    w jakim mieście na jakiej ulicy i w jakim telefonie
    problem występuje, jakie są komunikaty na wyświetlaczu,
    czy zasięg 3G czy 4C, zamiast ruszyć dupę i poprawić wpisy w bazie...


    --
    Dominik (& kąpany)
    "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
    RP


  • 2. Data: 2009-06-09 06:50:19
    Temat: Re: Problem z poł. przychodzącymi- przeniesiony numer do Play
    Od: osiek <o...@g...pl>

    skoro Orange prawidłowo rozpoznaje przynależność numeru to nie sądze aby
    wina leżała po stronie play ale po stronie ery (nie chce im się, nie
    mogą uaktualnić wpisów przynależności w swoim systemie. Albo robią to z
    wielkim opóźnieniem) Nie zdziwiłbym się gdyby była to forma walki z
    playem na zasadzie: przenieś do play a my nie połączymy rozmów do
    Ciebie. Napisz reklamację do P4, PTC oraz do wiadomości UKE. Bez dobrej
    woli i współpracy opów nie rozstrzygnie się tego problemu szybko tylko
    trzeba liczyć się z tym że rozwiąże się swoim tempem ;) Może sprawa
    zainteresuje UKE zwłaszcza jeśli sprawa nie będzie jednostkowa :) a
    chyba nie jest bo już mi się obiło o uszy taka sytuacja dot
    przeniesionych numerów zwłaszcza do play iż z jednego opa nie możan się
    dodzwonić a z pozostałych bezproblemowo


  • 3. Data: 2009-06-09 06:56:47
    Temat: Re: Problem z poł. przychodzącymi- przeniesiony numer do Play
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h0l19d$kl3$...@n...news.neostrada.pl.
    ..
    > chyba nie jest bo już mi się obiło o uszy taka sytuacja dot przeniesionych
    > numerów zwłaszcza do play iż z jednego opa nie możan się dodzwonić a z
    > pozostałych bezproblemowo

    Era robiąc coś takiego strzela sobie samobója. Przecież można to podciągnąć pod
    niewywiązywanie się z umowy.


  • 4. Data: 2009-06-09 06:58:54
    Temat: Re: Problem z poł. przychodzącymi- przeniesiony numer do Play
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    osiek napisał(a):
    > skoro Orange prawidłowo rozpoznaje przynależność numeru to nie sądze aby
    > wina leżała po stronie play ale po stronie ery (nie chce im się, nie
    > mogą uaktualnić wpisów przynależności w swoim systemie. Albo robią to z
    > wielkim opóźnieniem) Nie zdziwiłbym się gdyby była to forma walki z
    > playem na zasadzie: przenieś do play a my nie połączymy rozmów do

    Może być. Ale to Play powinien z nimi walczyć, nie zależy mu na użytkowniku?
    Ja nie bardzo mogę składać reklamację do Ery, nie jestem przecież ich
    klientem.

    Poza tym, to byłaby czysto bezinteresowna złośliwość Ery, przenosiłem się
    wszak nie od nich...

    > Ciebie. Napisz reklamację do P4, PTC oraz do wiadomości UKE. Bez dobrej

    Do P4 napisałem. Luzacko podchodzą do tematu (jak użyszkodnikowi
    odpiszemy trzeci raz, że za mało szczegółów to może da sobie spokój).

    Skrobnę też do Ery, może grzecznościowo rozpatrzą, bo formalnie nie muszą
    mi nawet odpowiadać...

    > woli i współpracy opów nie rozstrzygnie się tego problemu szybko tylko
    > trzeba liczyć się z tym że rozwiąże się swoim tempem ;) Może sprawa
    > zainteresuje UKE zwłaszcza jeśli sprawa nie będzie jednostkowa :) a

    Jak Play zleje reklamację po raz trzeci napiszę do UKE.

    --
    Dominik (& kąpany)
    "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
    RP


  • 5. Data: 2009-06-09 07:00:58
    Temat: Re: Problem z poł. przychodzącymi- przeniesiony numer do Play
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    qwerty napisał(a):

    > Era robiąc coś takiego strzela sobie samobója. Przecież można to
    > podciągnąć pod niewywiązywanie się z umowy.

    Z jakiej umowy? Przecież ani teraz, ani w przeszłości* nie jestem/byłem
    ich klientem (przenosiłem numer z Carrefour Mova- sieć Plusa).

    * tzn. kiedyś miałem TT, przeniosłem go do MK, a potem do Play-
    ale nie ma to znaczenia dla sprawy, poza tym akurat ten numer
    działa idealnie i można się na niego dodzwonić z każdej sieci.

    --
    Dominik (& kąpany)
    "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
    RP


  • 6. Data: 2009-06-09 07:01:45
    Temat: Re: Problem z poł. przychodzącymi- przeniesiony numer do Play
    Od: osiek <o...@g...pl>

    a z jakiej infrastruktury korzysta Mova? Nie przypadkiem PTC?


  • 7. Data: 2009-06-09 07:11:42
    Temat: Re: Problem z poł. przychodzącymi- przeniesiony numer do Play
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h0l1ba$2v6$...@i...gazeta.pl...
    > Z jakiej umowy? Przecież ani teraz, ani w przeszłości* nie jestem/byłem
    > ich klientem (przenosiłem numer z Carrefour Mova- sieć Plusa).

    Ale twoi znajomi są (przecież dzwonią z ery). Skoro reklamacje nie pomagają
    trzeba mocniej uderzyć w stół.


  • 8. Data: 2009-06-09 07:15:19
    Temat: Re: Problem z poł. przychodzącymi- przeniesiony numer do Play
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    osiek napisał(a):
    > a z jakiej infrastruktury korzysta Mova? Nie przypadkiem PTC?

    Przypadkiem Polkomtel (Plus).

    --
    Dominik (& kąpany)
    "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
    RP


  • 9. Data: 2009-06-09 07:18:18
    Temat: Re: Problem z poł. przychodzącymi- przeniesiony numer do Play
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 09:11:42 +0200, qwerty napisał(a):

    >> Z jakiej umowy? Przecież ani teraz, ani w przeszłości* nie jestem/byłem
    >> ich klientem (przenosiłem numer z Carrefour Mova- sieć Plusa).
    >
    > Ale twoi znajomi są (przecież dzwonią z ery). Skoro reklamacje nie
    > pomagają trzeba mocniej uderzyć w stół.

    Ale kto ma złożyć taką reklamację? "Mówili mi, że nie można się do mnie
    dołączyć"?
    Jeśli już to reklamację musi złożyć abonent tej sieci.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==


  • 10. Data: 2009-06-09 15:32:16
    Temat: Re: Problem z poł. przychodzącymi- przeniesiony numer do Play
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Dominik & Co pisze:
    > osiek napisał(a):
    >> a z jakiej infrastruktury korzysta Mova? Nie przypadkiem PTC?
    >
    > Przypadkiem Polkomtel (Plus).
    >
    a to nie wiedziałem, jakoś zbieżność barw chyba podsunęła mi myśl o PTC ;)

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: