  • 1. Data: 2009-06-09 10:29:55
    Temat: Mentalność Kalego
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,67023
    13,Jak_Play_z_Plusem.html

    Sieć Minus zachowuje się jak dzieci, dosłownie jak dzieci;)
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 2. Data: 2009-06-09 11:12:17
    Temat: Re: Mentalność Kalego
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,67023
    13,Jak_Play_z_Plusem.html

    > Sieć Minus zachowuje się jak dzieci, dosłownie jak dzieci;)

    Plus chyba liczy na litość. Ale nie bardzo mogę się zorientować na czyją ;)

    Maciek.

  • 3. Data: 2009-06-09 11:15:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 9 Jun 2009 13:12:17 +0200, Maciek napisał(a):

    > Plus chyba liczy na litość. Ale nie bardzo mogę się zorientować na czyją ;)

    Pewnie UKE - za to że nie olał nakazu zmiany regulaminu jak inni
    operatorzy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 4. Data: 2009-06-09 16:25:53
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał
    13,Jak_Play_z_Plusem.html

    > Plus chyba liczy na litość. Ale nie bardzo mogę się zorientować na czyją
    > ;)

    No dokładnie, puścili reklamę że niby jakieś gratisy są, przyszedłem do Pani
    w salonie i okazało się że chodzi o jakieś 15-20 min do plusa i jakieś
    konkursy sms-owe ... nie chciało mi się nawet śmiać z tego.

  • 5. Data: 2009-06-10 04:51:42
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Pablo Puertorican wrote:

    chodzi o jakieś 15-20 min do plusa i jakieś
    > konkursy sms-owe ... nie chciało mi się nawet śmiać z tego.

    Chłopie powiedz odważnie i po męsku, że 15 minut, przez 2 miesiące.

    Ja im z tego wszystkiego w salónie zeżarłem 6 krówek - takie to były
    "gratisy".

    TG