  • 1. Data: 2016-12-04 14:43:56
    Temat: Co wybrać na sam początek?
    Od: sblakey <smilingconxo@_NOSPAM_gmail.com>

    Hej, zastanawiam się nad zakupem mojego pierwszego motocrossu/enduro, tyle
    że mam mały problem. Zbytnio nie wiem co będzie mi bardziej odpowiadało-
    2t czy 4t, motox czy enduro(hard). Chciałabym jeździć w większości po
    lasach, "hołdzie" itp. na tor nie tak cześto ponieważ nie mam nigdzie w
    pobliżu, chociaż czasami może się zdarzyć. Zastanawiałam się nad tymi
    modelami: KTM SX85, KTM EXC 200, KTM EXC-F 250 i Yamaha YZ 85,chociaż
    bardziej kusiłoby mnie w stronę Yamahy. I z góry mówię, że Yamaha DT mi
    się zbytnio nie podoba ;p Aha i mam 170cm wzrostu. Mam nadzieję, że mi
    pomożecie, bo sama nie wiem czy 2t nie byłby dla mnie zbyt "szalony" xd z
    góry dziękuje.

  • 2. Data: 2016-12-04 19:05:34
    Temat: Re: Co wybraae na sam pocz?tek?
    Od: masti <g...@t...hell>

    sblakey wrote:

    > Hej, zastanawiam się nad zakupem mojego pierwszego motocrossu/enduro, tyle
    > że mam mały problem. Zbytnio nie wiem co będzie mi bardziej odpowiadało

    i myślisz, że tu są wróżki, które będą wiedzieć co dla Ciebie będzie
    fajniejsze?

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-12-05 21:39:36
    Temat: Re: Co wybraĂŚ na sam poczÂątek?
    Od: sblakey <smilingconxo@_NOSPAM_gmail.com>

    masti napisal

    > i myślisz, że tu są wróżki, które będą wiedzieć co dla Ciebie
    będzie
    > fajniejsze?

    Nie, ja tylko poprosiłam o opis i wymagania danych motox i o opinie :)

  • 4. Data: 2016-12-06 10:56:08
    Temat: Re: Co wybrać na sam początek?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2016-12-04 o 14:43, sblakey pisze:
> [...]
    > większości po lasach, "hołdzie" itp. na tor nie tak cześto ponieważ nie
    > mam nigdzie w pobliżu, chociaż czasami może się zdarzyć.

    Enduro będzie wygodniejsze na codzień i można nim po drogach publicznych
    w razie potrzeby przejechać (osprzęt).

    > Yamaha DT mi się zbytnio nie podoba ;p Aha i mam 170cm wzrostu.

    A szkoda, bo to fajny sprzęt na początek, zwłaszcza przy tym wzroście.

    > nadzieję, że mi pomożecie, bo sama nie wiem czy 2t nie byłby dla mnie
    > zbyt "szalony"

    2t są zerojedynkowe, albo nie jedzie, albo idzie pełną petardą, więc dla
    początkującego takie sobie, ale później dają więcej frajdy, no i są
    lżejsze. Na pewno nie polecam w 2t więcej niż 125 ccm, a raczej poniżej
    setki na początek, jeśli już zdecydujesz że jednak nie 4t, które mimo
    wszystko polecam bardziej (na początek w pojemnościach do 250 ccm). Co
    do konkretnych modeli to dobrze byłoby, gdybyś miała okazję sobie gdzieś
    takiego spróbować - każdy ma trochę inne preferencje.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (były
    xj600/vfr750/vfr800/k1100rs/klx250).

  • 5. Data: 2016-12-09 17:07:33
    Od: kimdao <kimsubeo89@_NOSPAM_yahoo.com>

    Jestem tak szczęśliwy, aby przeczytać this.I chcieliby uzyskać więcej
    informacji na ten temat, bo to jest bardzo miłe.
    http://www.y10game.org | http://www.frivjuegos2.com

  • 6. Data: 2017-10-29 12:24:48
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 grudnia 2016 14:43:57 UTC+1 użytkownik sblakey napisał:

    Bierz KTM Freeride 350. Wieczny banan gwarantowany.