  • 1. Data: 2016-03-25 16:00:13
    Temat: Coolpad Modena warte tocoś?
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/coolpad/modena/
    Żona przymierza się do tego telefonu.
    Korzysta ktoś? Jakies wady/zalety?

  • 2. Data: 2016-03-26 10:37:32
    Temat: Re: Coolpad Modena warte tocoś?
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2016 08:00:13 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/coolpad/modena/
    > Żona przymierza się do tego telefonu.
    > Korzysta ktoś? Jakies wady/zalety?

    Raczej niewiele:
    540 x 960 px (5,50") 200 ppi
    5,5 cala przy tej rozdzielczości oznacza, że telefon to ogromny, ciężki
    kloc, na którym i tak nic nie widać, bo pixele są ogromne i przeglądanie
    internetu to mordęga. Przy cenie sklepowej 649PLN to całkowite
    nieporozumienie. Za 150PLN więcej masz Huawei P8 Lite, który bije tą modenę
    na głowę pod każdym względem. Albo za 499 w Sferisie LENOVO MOTO G 2ND GEN
    LTE.
    Jedyna cecha wyróżniająca tą Modenę, to wielkość wyświetlacza, ale jak
    wspomniałem, to przy tak nędznej rozdzielczości to pomyłka.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2016-03-29 10:22:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 26 marca 2016 10:37:49 UTC+1 użytkownik P.B. napisał:
    > nieporozumienie. Za 150PLN więcej masz Huawei P8 Lite, który bije tą modenę
    > na głowę pod każdym względem. Albo za 499 w Sferisie LENOVO MOTO G 2ND GEN
    > LTE.
    Który więc lepszy będzie:
    Huawei P8 Lite czy Lenovo Moto G trzeciej generacji ?

  • 4. Data: 2016-03-29 17:42:52
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2016 01:22:42 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Który więc lepszy będzie:
    > Huawei P8 Lite czy Lenovo Moto G trzeciej generacji ?

    Zależy od potrzeb:

    Plusy P8 Lite:
    - 2 GB RAM
    - NFC
    - lżejszy

    Plusy Moto G:
    - wodoodporność
    - cena
    - trochę większa bateria

    Ja przy takim wyborze zdecydowałem się P8 Lite - zależało mi na NFC - z
    aplikacją PoePay z Pekao SA telefon działa jak karta zbliżeniowa.
    Ostatecznie kupiłem Huawei P7 - P8 Lite nie mieli w sklepie, a mi się nie
    chciało szukać w innych.
    Dziś przy różnicy 300PLN pomiędzy Huawei a Moto, chyba wziąłbym Moto.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek