  • 1. Data: 2016-03-25 15:58:58
    Temat: Bezpieczne urządzenie t-mobile z jakiego cennika korzystają
    Od: Kris <k...@g...com>

    Z jakiego cennika korzysta tmobile przy wymianie telefonu w usłudze bezpieczne
    urządzenie?
    Mój telefon zakwalifikowany został do wymiany(naprawa nieopłacalna) i mogę wybrać
    inny w "promocyjnej" cenie.
    Wszystko ładnie piękne tylko nie wiem z jakiego cennika skorzystać a infolinia odsyła
    do salonu firmowego. Do salonu firmowego mm 50km i oczywiście po nowy tel mogę tam
    podjechać ale chciałbym najpierw przejrzeć cennik i spis telefonów.
    Wie ktoś z jakiego cennika korzystają?