  • 1. Data: 2014-01-10 21:37:43
    Temat: Coś dla budowlańców :)
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    13 stycznia do sprzedaży w sklepach Biedronki trafią telefony Hammer
    produkcji polskiej firmy myPhone. Będą kosztować 179 zł - znacznie
    mniej, niż podobny sprzęt dostępny na rynku do tej pory.

    Jak zapewnia producent, Hammer spełnia wymagania wyśrubowanej normy IP67
    w zakresie pyło- i wodoszczelności. To znaczy, że całkowicie chroni
    przed wnikaniem pyłu oraz przed zalaniem wodą przy zanurzeniu do 1m
    głębokości w czasie przynajmniej pół godziny.

    Do tego telefon posiada miejsce na dwie karty SIM (które może obsługiwać
    jednocześnie) oraz kolorowy wyświetlacz o przekątnej 2" QCIF (262
    tys.kolorów). Ma wbudowaną kamerę VGA, złącze kart pamięci microSD,
    odtwarzacz plików audio i video, moduł Bluetooth, radio FM.

    Co ciekawe, bateria zastosowana w telefonie Hammer ma dwa razy większą
    pojemność, niż standardowe, przez co urządzenie może wytrzymać nawet 15
    dni w stanie czuwania, bez konieczności ładowania.

    http://www.hotmoney.pl/To-bedzie-hit-Biedronki-Pance
    rny-telefon-za-179-zl-a32972
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2014-01-11 00:39:20
    Temat: Re: Coś dla budowlańców :)
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 10-01-2014 21:37, KS pisze:
    > 13 stycznia do sprzedaży w sklepach Biedronki trafią telefony Hammer
    > produkcji polskiej firmy myPhone. Będą kosztować 179 zł - znacznie
    > mniej, niż podobny sprzęt dostępny na rynku do tej pory.

    Nigdzie nie było o tym informacji! Nawet w gazetce, którą mam na
    stoliku. Dzięki, choć wolę Xperię, bo budowlańcem nie jestem.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 3. Data: 2014-01-11 01:21:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KS" napisał w wiadomości grup
    >13 stycznia do sprzedaży w sklepach Biedronki trafią telefony Hammer
    >produkcji polskiej firmy myPhone.

    W jakim sensie "polskiej firmy" ?

    J.

  • 4. Data: 2014-01-12 08:50:43
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Sat, 11 Jan 2014 00:39:20 +0100, Zakonspirowany
    <x...@g...com> napisał:

    >Nigdzie nie było o tym informacji! Nawet w gazetce, którą mam na
    >stoliku.

    Gazetka Biedronki pt. Praktycznie i wygodnie, oferta od 30.XII do
    19.I. Ostatnia strona. Jest.

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 5. Data: 2014-01-12 19:28:21
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Na budowie jak znalazł, zamiast calówki ;-))

    -----

  • 6. Data: 2014-01-20 03:05:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <laplmt$1ko$1@news.vectranet.pl>,
    KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

> [...]
    > pojemność, niż standardowe, przez co urządzenie może wytrzymać nawet 15
    > dni w stanie czuwania, bez konieczności ładowania.

    Nie znam telefonow wspolczesnych z bateria 800 mAh.
    A poza tym zalozylem watek o tym Biedronkowcu Hammerze juz 31 grudnia
    2013 ('klon Samsunga Solid w Biedronce')
    A poza tym - jak wynika z opinii na
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/myphone/hammer/opinie/
    myPhone-Hammer.html
    to bubel, nie telefon.