  • 1. Data: 2014-02-01 09:42:00
    Temat: Cruzer 8 GB i zerowanie?
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Witam.
    Mam od jakiegoś czasu paluszek Cruzer 8 GB i za każdym razem po włożeniu go
    do portu USB następuje montowanie napędu i uruchamianie "Launchpad"
    Formatowałem już tego paluszka ale to nie zmieniło niczego. Jest jakiś
    sposób na usunięcie totalnie wszystkiego nawet z jakiejś ukrytej partycji
    na tym paluszku żeby mi się nic nie uruchamiało?
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Gestapo obstawiło wszystkie wyjścia, ale Stirlitz je przechytrzył. Uciekł

  • 2. Data: 2014-02-01 13:06:36
    Temat: Re: Cruzer 8 GB i zerowanie?
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 1 Feb 2014 09:42:00 +0100
    doszła do mnie wiadomość <c...@4...net>
    od " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> :

    U3tool i ewentualnie u3flash:
    http://sourceforge.net/projects/u3-tool/?source=reco
    mmended
    http://sourceforge.net/projects/u3flash/?source=reco
    mmended

  • 3. Data: 2014-02-01 15:26:58
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Olaf Frikiov
    Skiorvensen naskrobał(a):

    > U3tool i ewentualnie u3flash:
    > http://sourceforge.net/projects/u3-tool/?source=reco
    mmended
    > http://sourceforge.net/projects/u3flash/?source=reco
    mmended

    Dzięki, U3_flash załatwił sprawnie wszystko.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz budzi się z okropnym bólem głowy. Mętnym wzrokiem spogląda wokół:

  • 4. Data: 2014-02-02 04:38:39
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." napisał:

    mmended

    > Dzięki, U3_flash załatwił sprawnie wszystko.

    A teraz sprawdź czy nie nabyłeś trojana. Ta witryna stosuje wrednego
    downloadera. Należy ją omijać z daleka.

    Pzdr

  • 5. Data: 2014-02-03 13:01:47
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 2 Feb 2014 04:38:39 +0100
    doszła do mnie wiadomość <52ef7902$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>
    od "Kamil" <n...@t...pl> :

    >A teraz sprawdź czy nie nabyłeś trojana. Ta witryna stosuje wrednego
    >downloadera. Należy ją omijać z daleka.

    Ja w tych linkach nie widzę downloadera, jedno to zip a drugie dosowy
    exec, jak by był downloader, to bym podał linki bez niego.