  • 1. Data: 2014-01-30 16:20:57
    Temat: LG Flatron m237wdp - Biały ekran i informacja...
    Od: Akustyk <f...@g...com>

    Witam,

    Od dnia wczorajszego mam niezwykle irytujący problem z moim monitorem. Jest to
    monitor m237wdp. Wczoraj idąc spać wyłączyłem go za pomocą przycisku znajdującego się
    po prawej stronie obudowy - jak czynię każdego dnia, od ponad 2 lat.

    Po włączeniu monitora i komputera, zamiast ekranu logowania ukazał się biały ekran i
    latająca chmurka z wersją oprogramowania:

    http://distilleryimage10.ak.instagram.com/f1e7df7689
    c011e3887b12988cb1b71a_7.jpg

    Nie mam już siły i pomysłów... Przeczesałem cały internet i jedyne co udało mi się
    znaleźć - to informacja, aby skorzystać z pilota... którego niestety nie posiadam.
    Kupiłem więc dzisiaj pilot uniwersalny - dość porządny. Zero rezultatu - kody nie
    działają, ręczne wyszukiwanie kodów także.

    Monitor nie reaguje na nic, na przyciski (nawet na POWER OFF), na podłączenie nowych
    źródeł obrazu... Jedynie wsadzenie pendrive do portu USB powoduje pojawienie się menu
    wyboru plików do wyświetlania - szkoda tylko, że tutaj też nie można się poruszać,
    ponieważ monitor nie reaguje na przyciski.

    Całkowity brak reakcji, a oryginalnego pilota nie posiadam.

    Czy bez wizyty w serwisie się nie obejdzie? Sytuacja jest tragiczna i jednocześnie
    komiczna... Nie pomaga nawet odłączenie źródła zasilania na wiele godzin. Nic...

    Proszę o pomoc,

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2014-01-30 20:16:21
    Temat: Re: LG Flatron m237wdp - Biały ekran i informacja...
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-30 16:20, Akustyk pisze:
> [...]
    komiczna... Nie pomaga nawet odłączenie źródła zasilania na wiele godzin. Nic...

    A jak tam baterie w pilocie? Nie zużyte?

    --
    animka

  • 3. Data: 2014-01-31 11:42:28
    Od: Akustyk <f...@g...com>

    Baterie w pilocie uniwersalnym na pewno są dobre - bo działa on w przypadku zwykłego
    telewizora. Poza tym, ma podświetlane przyciski i świecą.

    Nadal nie rozwiązałem tego problemu. Czekam na pilot od znajomego który ma telewizor
    LG, ale nie wiem, czy będzie pasować.

  • 4. Data: 2014-01-31 17:24:40
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-01-31 11:42, Akustyk pisze:
> [...]
    >
    > Nadal nie rozwiązałem tego problemu. Czekam na pilot od znajomego który ma
    telewizor LG, ale nie wiem, czy będzie pasować.

    w oryginalnym pilocie musisz nacisnąć EXIT i po problemie

  • 5. Data: 2014-01-31 20:24:04
    Od: Akustyk <f...@g...com>

    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 17:24:40 UTC+1 użytkownik fifak napisał:
    > w oryginalnym pilocie musisz nacisnąć EXIT i po problemie

    Tak właśnie wyczytałem :) problemem więc jest to, że oryginalnego pilota nie
    posiadam. Czekam na przesyłkę od znajomego... ale wielkich nadziei nie mam, bo to
    inny model.

  • 6. Data: 2014-02-01 07:55:22
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-01-31 20:24, Akustyk pisze:

    > Tak właśnie wyczytałem :) problemem więc jest to, że oryginalnego pilota nie
    posiadam. Czekam na przesyłkę od znajomego... ale wielkich nadziei nie mam, bo to
    inny model.

    typowy zwykły pilot do LG
    http://allegro.pl/oryginalny-pilot-do-lg-flatron-m23
    7-wdp-i3917211695.html

    jakich tony na giełdzie i allegro z 15-25zł
    LG jest standaryzowane i pasują za siebie, EXIT jest taki sam