  • 1. Data: 2019-05-31 18:51:31
    Temat: Cukier w baku.
    Od: s...@g...com

    Chyba nie dziala spektakularnie, A przynajmniej nie szybko.
    https://www.youtube.com/watch?v=-DgzhVkAIuc

    Gdzies jeszcze widzialem test z miodem a u naszego pupila nawet trociny.

    Wniosek jest chyba taki ze poza piachem reszta "dodatkow" silnika nie zabije szybko.

  • 2. Data: 2019-05-31 20:40:31
    Temat: Re: Cukier w baku.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >trociny.
    >Wniosek jest chyba taki ze poza piachem reszta "dodatkow" silnika nie

    Trociny moglyby zapchac wtryskiwacze/dysze ... gdyby przeszly przez
    filtr paliwa.

    Piach to gdzie - do oleju ?

    A tak swoja droga ... cukier podgrzany sie zamienia w wegiel, a wegiel
    z kolei sie spala.
    No chyba, ze to chodzilo o stopnienie cukru ... moglby ladnie skleic
    tlok z cylindrem.
    Czy np przepustnice w gazniku.

    Jak widac na filmie - troche nagaru zostawil, ale czy sie szybko nie
    wypali ?
    weglowy nagar raczej malo szkodliwy.
    A rozpuszczalnosc cugru w benzynie - malutka.

    A moze znow - trzeba bylo sypnac do oleju ?

    albo zainwestowac w cos mocniejszego
    https://www.youtube.com/watch?v=4h-XOckOwN8

    J.

  • 3. Data: 2019-05-31 22:07:02
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 31 maja 2019 13:42:23 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Trociny moglyby zapchac wtryskiwacze/dysze ... gdyby przeszly przez
    > filtr paliwa.

    Trociny to do oleju byly sypane.

    > Piach to gdzie - do oleju ?

    nie, do dolotu. Ten sam gostek robil test. Ten od cukru.

> [...]
    > wypali ?
    > weglowy nagar raczej malo szkodliwy.
    > A rozpuszczalnosc cugru w benzynie - malutka.

    No wlasnie.

    > A moze znow - trzeba bylo sypnac do oleju ?

    No ale ostatnio pytajacy chcial do paliwa trutke dawac, coby zlodziejowi zaszkodzic.

  • 4. Data: 2019-05-31 22:14:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >No ale ostatnio pytajacy chcial do paliwa trutke dawac, coby
    >zlodziejowi zaszkodzic.

    Wiem, ale moze ta urban legend ma jakies podstawy ..

    J.