  • 1. Data: 2012-03-12 12:51:50
    Temat: Cyfra+ Nowy soft do Philipsa PVR HD
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    Od momentu pobrania poprzedniej wersji dekoder wieszał się wielokrotnie w ciągu
    dnia - po każdym przeglądaniu EPG trzeba było go z sieci wyłączać.

    Pojawiła się nowa wersja softu - 116.
    Po załadowaniu i dwugodzinnych testach nie udało mi się zawiesić dekodera.
    Na temat szybkości działania nie mam jeszcze zdania - to oceni żona, główny
    użytkownik TV.

  • 2. Data: 2012-03-12 16:28:24
    Temat: Re: Cyfra+ Nowy soft do Philipsa PVR HD
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    * Wmak* napisał(-a):

    > Po załadowaniu i dwugodzinnych testach nie udało mi się zawiesić
    > dekodera.

    A u mnie jak co 1,5 godziny resetował się, tak resetuje się dalej

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2012-03-12 16:57:48
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2012-03-12 13:51, Wmak donosi, że:
    > Pojawiła się nowa wersja softu - 116.
    > Po załadowaniu i dwugodzinnych testach nie udało mi się zawiesić dekodera.
    No to jesteś szczęściarzem, u mnie jak pojawiały się "zwisy", tak po
    zmianie, są nadal (EPG, biblioteka nagrań).

  • 4. Data: 2012-03-12 20:59:41
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Mon, 12 Mar 2012 17:57:48 +0100, sat_diver napisał(a):

    > Nastał dzień 2012-03-12 13:51, Wmak donosi, że:
    > No to jesteś szczęściarzem, u mnie jak pojawiały się "zwisy", tak po
    > zmianie, są nadal (EPG, biblioteka nagrań).

    A ja powiem tak, do tej pory tuner sam zgłaszał mi potrzebę zmiany
    oprogramowania przy włączaniu choćby ze stanu Standby. Dzisiaj najpierw
    poczytałem wiadomość tutaj o nowej wersji oprogramowania i dopiero później
    poszedłem sprawdzić jak to u mnie jest. Tuner żadnego komunikatu o zmianie
    mi nie dał i włączył się w wersji 114. Sam dałem mu aktualizację
    oprogramowania i zaktualizował się do wersji 116. Testowałem to jakieś 2
    minuty. Przy wyjściu z EPG nie muszę wyłączać wtyczki co było do tej pory
    normą a funkcja Moje Nagrania nigdy nie sprawiała mi problemu. Teraz też
    nie. Może za krótko testowałem. Ale zgłoszę coś innego. Tak dziadowsko
    działającegeo pilota jak ten od Philipsa PVR, jeszcze w życiu nie
    widziałem! Najpierw myślałem, że mam za stare baterie, później okazało się,
    że nie, ale pilot w obojętnie którejkolwiek wersji oprogramowania działa do
    d..y!!! Wyjaśnienie może być następujące: albo Cyfra albo Philips ma
    programistów do dupy albo producent tych tunerów (wcale nie podejrzewam o
    to Philipsa) wali dziadostwo! Dlaczego tak piszę? W ciągu roku wymieniłem
    już 3 tunery Philips PVR HD i każdy miał inną usterkę!
    Każda usterka związana z wieszaniem się tunera ale jednak każda inna.
    Czy Cyfra nie ma na to dziadostwo jakiegoś lekarstwa???

    --
    i...@w...pl

  • 5. Data: 2012-03-12 21:18:35
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Ale zgłoszę coś innego. Tak dziadowsko
    > działającegeo pilota jak ten od Philipsa PVR, jeszcze w życiu nie
    > widziałem!

    u mnie wystarcza rozłączenie baterii w pilocie :)
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2012-03-13 07:16:36
    Od: irek <i...@o...pl>

    W dniu Pn 2012-03-12 21:59, ikaros30 pisze:
> [...]
    > Każda usterka związana z wieszaniem się tunera ale jednak każda inna.
    > Czy Cyfra nie ma na to dziadostwo jakiegoś lekarstwa???

    Kolego, wydaje mi się, że to nie sprawa pilota. Zmieniłem na logitech harmony i
    jest to samo. Najgorzej działają strzałki góra/dół prawo/lewo. U mnie działanie
    pilota polepsza się po włączeniu świetlówek, a całkiem dobrze działa po
    wyłączeniu telewizora. Serio. Spróbuj użyć jakiejś sekwencji wciskanych klawiszy
    pilota przy wyłączonym tv, a potem sprawdź po włączeniu tv czy zadziałało. Mam
    plazmę i jej ekran zakłóca działanie czujnika podczerwieni, który jest po prostu
    najbardziej badziewiasty na świecie. 5 innych czujników podczerwieni w tym
    pokoju działa sprawnie niezależnie czy tv jest włączony czy nie.

    Mój philips ma z tyłu naklejkę "Pace Hungary", to apropos:
    > albo producent tych tunerów (wcale nie podejrzewam o
    > to Philipsa) wali dziadostwo!

    Co do zawieszania to od wersji zielonej oprogramowania wiesza mi się przy
    wyjściu z programowania z epg. Zmieniłem dekoder jesienią i jest to samo.
    Zauważyłem, że jeśli poczeka się po wyjściu z EPG na pasek informacyjny i jego
    zniknięcie bez naciskania klawiszy to zazwyczaj działa dalej.

    Jeśli się zawiesi to któryś z kolegów na tej grupie podał sposób na restart
    poprzez naciśnięcie klawisza wyłącznika przez ok 10 sekund, można sobie
    oszczędzić wyciągania i wkładania wtyczki.
    Irek

  • 7. Data: 2012-03-13 07:27:39
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *irek* napisał(-a):

    > U mnie działanie pilota polepsza się po włączeniu
    > świetlówek, a całkiem dobrze działa po wyłączeniu telewizora. Serio.

    Szczególnie źle na piolta reaguje dekoder kiedy naszym telewizorem jest
    plazma Panasonic. Jest sposób na to, aby chociaż trochę to poprawić
    rezygnyjuąc nieco z funkcjonalności pilota.

    > Jeśli się zawiesi to któryś z kolegów na tej grupie podał sposób na
    > restart poprzez naciśnięcie klawisza wyłącznika przez ok 10 sekund,

    A dokładniej, to do momentu kiedy wentylator wejdzie na wysokie obroty.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2012-03-13 11:03:29
    Od: irek <i...@o...pl>

    W dniu Wt 2012-03-13 08:27, Big Jack pisze:
> [...]

    > Panasonic. Jest sposób na to, aby chociaż trochę to poprawić rezygnyjuąc nieco z

    Właśnie, plazma Panasonic. Jaki znasz sposób na polepszenie działania pilota?

    Irek

  • 9. Data: 2012-03-13 13:11:03
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *irek* napisał(-a):

    > Właśnie, plazma Panasonic. Jaki znasz sposób na polepszenie działania
    > pilota?

    Zakleić czarną taśmą izolacyjną prawą stronę okienka wyświetlacza na
    szerokości 13-14mm licząc od jego prawej krawędzi. Pilot wtedy nie
    będzie już działał praktycznie z każdego kierunku - zacznie z jednego,
    ale dekoder wreszcie zacznie się go słuchać.
    Rysunek poglądowy jak zakleić http://i39.tinypic.com/358ysu1.png

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675